27 May 2008

Azıcık Şablon Ekleyin Be Kardeşim!!

Az önce bi şeye sinir oldum mesela.. Hemen 2 dk. evvel..
Blog oluşturmak istedim, iyi hoş hemen hızlıca yapabildim. Ama neden bu kadar az şablon var ki? Yani o kadar para kazanıyosunuz bu servisten be kardeşim, koyun şuraya 15-20 tane şablon seçelim içinden.. Noolur yani, çok mu masraflı bişey?
Hadi ben tasarımcıyım yaparım kendi sitemin tasarımını da. Herkes tasarımcı mı? Yada ben tasarımcıysam da dandik, sonunun ne olduğu belli olmayan bi blog için oturup tasarım yapmak zorunda mıyım acaba? Hayır güzel bi tasarımla başlasam belki daha çok içime sinicek, devam etmek isticem. Ama kimin umurundaki benim bloğum zaten benden başka.

Amaan neyse..
Bu arada ben de şu imla kurallarına uygun mu yazsam acaba? ''Yapacağım'' mı ''yapıcam'' mı? gibi. Neyse ya içimden geldiği gibi takıliim bari. O an canım ne isterse öyle yazarım. Ama benim gibi anadiline karşı hassas olan bi insana yakıştı mı şimdi?

Beni boşverin en iyisi...

Hiç yorum yok: