27 May 2008

Markete Her Gittiğimde Birilerini Dövmek İstiyorum

Markette adamın tekine uyuz oldum. Saat 7 buçukta gittim markete, azıcık bişey alıp çıkıcam zaten. Herşeyi toplamışlar, anlamadım bazen 8 buçuğa kadar açık kalır artık neyse bugün bi acele bi acele.. Neyse, bi baktım 10 kişilik bi kuyruk. Neyse dedim o kadar gelmişim almışım bekliim bari.
Adamın biri arkamdayken birden yanıma geldi, sonra sinsi adımlarla önüme geçti.. Nasıl oldu anlamadım. Sanki ben salağım da öyle bakıcam o da geçicek benim önüme.. O kadar beklemişim kuyrukta bi de ona mı sıramı vericem yani? Geçtim önüne bi de ters ters baktım, ama ne anlicak adam dimi? Ben elimdekileri tezgaha bıraktım, poşet aldım bi baktım o salak adam elindekileri benimkilerin arasına koymuş kasiyer bana soruyo ''bunlar sizin mi'' diye.. Ay var ya orda o salak adama uçmak istedim. ''Siz benim arkamda değil miydiniz? Ne şimdi o paketler arada?'' dedim.
''Aaaa onlar sizin miydiiii?'' dedi.
Döverim seni adam...

Hiç yorum yok: