27 May 2008

Ne Bu Çocuklar Yaaaaa!!!

Bahçede çocuklar anıra anıra top oynuyolar. Susuyorum, giderler bulaşma diyorum. Kimseyle kavga etmek yada konuşmak istemiyorum. E tabi bi noktada dayanamayıp ''şişşşştt'' dedim. Tamam tamam diyip ''hadeeee!!'' diye yanındakilere bağardı. İndim aşağıya
- ''ama ne şimdi bu?'' dedim..
- ''olum ben size bağarmayalım dedim ama dimi''
- ''yaaa abla yaaa kusura bakma yaa''
- ''ama olmaz ki yani, burası da bi ev dimi? Sizi de anlıyorum oynamak istiyosunuz ama kafam şişti''
- ''ya aslında şurdaki kadınlar bize gürültü yapıyoruz diye küfür ettiler, ben de onları uyuz etmek için masuz bağırdım ''
- ''ee benim suçum ne bu durumda? Ben niye küfür etmediğim halde aynı sesleri duyuyorum?''
- ''tamam abla gidiyoruz şimdi''
- ''peki, sağolun''.

Nooldu? Gittiler..
Nooldu? Tam 3 dk. sonra geri döndüler..
Nooldu? Sustum..
Nooldu? Yarım saat sonra gittiler.. Azıcık sessizlik oldu.
Nooldu? En büyük asker bizim asker bağırışlarıyla birlikte kornalar başladı..
Nooldu? Hiçbişey...

2 yorum:

ebrugzo dedi ki...

Not:yazı biraz uzun oldu sanki uzun yazilara uyuz oluyorsanız okumayın :)

biraz çekingenlikle ben de cok uyuz oldugum bi olayı anlatmak istiyorum buna benzer ama bundan daha beter. en azından bunlara cocuk dersin laf anlamıyo dersin ama bizim alt komşumuz var bi tane 40li yaşlarda saat 12 de 1 de üst katımızdaki 2 yaşındaki cocukla şu diyalogu kuruyor:

cocuk: amcaaaaaaa
adam:heee hihihihihi(ne varsa gülcek)
cocuk:amcaaaaaaaaa
adam: heee
.
.
.
böyle gidiyo.
tabi ben de uyuyamıyorum cıktım dişarı ve nazikçe saat biraz geç oldu da sessiz olabilrmisiniz dedim ve içeri girdim anlayabilir diye düşünmüştüm tabi ama nerdeee. tekrar aynı salak konuşmalar konuşmalar da denmez ya.sonra ablam cıktı ve sert bi şekilde uyardı herhalde anca bundan anlıyo bu insanlar.. garip:S

ebru.

uyuz cadı dedi ki...

ebrugzo, aa ben bu yazımı unutmuşum bile :))
ama eski evimizde 3 buçuk yıl boyunca çektiğim bu ve buna benzer eziyetleri unutmam mümkün değil tabi ki. o çocukları Allah bildiği gibi yapsın e mi?
sizin komşu adam ve onun salak veelti için de aynı dileklede bulunmak istiyorum.
hadi o çocuktur anlamaz diyelim (ki şeytanın önde gideni aslında eminim) o büyük olan neden bu kadar düşüncesiz?

aaay sinir oldum :)) tabi çocukları sevdiğim olur, ama bu ailesiyle ve aldığı eğitimle doğru orantılı. böyle terbiyesiz ailelerin çocuklarından nefret ediyorum..

bak ne uzun bir cevap oldu, demek ki uzun yorumları ve cevaplarını seviyorum. istediğin kadar içini dökebilirsin :))