14 Haz 2008

Türkçe Konuşabilceğniz Mi?

Ey Mehmet Ali Birand, kaç senelik gazetecisin ben bilmiyorum. Zaten yaşım da yetmez. Yıllardır da haber bültenleri sunar, programlar hazırlarsın.. Bana mı düşer bilemiyorum ama bence düşer, çünkü seni ben de izliyo ve dinliyorum.. Lütfen anadilin olan ve sana para kazandıran Türkçe'yi düzgün kullan. Çıkıpta ulusal bi kanalın haber bültenine ''bunu yapıcağnız mı, ediceğniz mi, napıcağnız??'' falan diyosun ya, sanki etlerimi kesiyolar benim. Nasıl sinir oluyorum, sana anlatamam.. Kaç yaşında adamsın, anadilini düzgün kullan lütfen, yada başka bi iş yap ben de seni duymayayım...

3 yorum:

aleysan dedi ki...

hocam adam alışmış yıllardır öyle konuşuyor bundan sonra düzeltmesi çok zor ama biz yine de düzeltmesini umut edelim :D

Rüyacı dedi ki...

Sevgili U.cadı;
Mali Birand'ın (inadına mali) bu ülke vatandaşı olmadığını (Belçika vatandaşıdır aslen), o yüzdende, ziraaaa, ıııı, eee gibi kelimelerle program yaptığı, Fazlasını bilmediği, bu kelimelerle yeteri kadar dolandırıcılık yapabildiği,dahasına gerek olmadığı, sağır sultan tarafından bile bilinen bir gerçek iken, o keyifli yazılarınızı, bu tür zararlılarla kirletmemenizi, rica edeceğim sizden.
Çok mu şey istemiş oluyorum?
Yoksa Sağır sultanlar duymuyor mu?

lale dedi ki...

aleysan ben hep umud edicem :)
rüyacı çok sinirime dokununca dayanamıyorum yazıyorum valla..