17 Haz 2008

Sıyırmışım Kafayı

Ben mi çok takıntılıyım acaba, yoksa normal olan mı bu? Evet evet ben çok takıntılıyım...
Şu ''annem'', ''yengem'', ''patates'', ''domates'' ve ''kahvaltı'' kelimelerine takmış durumdayım.. Kendimi bildim bileli bu böyle.. Son yıllarda buna ''şarj'' eklendi.. Bugünse ''cennet''.. Vatanımıza milletimize hayırlı uğurlu olsun...
Nedir şimdi, neden takıksın diceksiniz.. Anlatayım..
Şimdi şu ''annem'' var ya, bazı gıcık tipler ona ''AAAne'm' diyolar. Yani ''a'' yı uzatıyolar ve kalınlaştırıyolar. Bilemedim nasıl anlatılır ama mutlaka herkesin çevresinde vardır o tiplerden..
Mesela ''yEEEEngem'' gibi. Kahvaltıya da ''kavaltı'' diyen var.. Nasıl oluyosa heralde ''kahvaltı'' vakit ayırılıp güzelce yenen sabah öğünü, ''kavaltı'' da ise bişeyler eksik. Ya yumurta yok, ya kızarmış ekmek, yada belki kahvaltı ruhu yok onda. Mesela işe yetişmek için çabucak atıştırılan öğün gibi mi? ( Hızlıca söylüyosun çıkıp gidiveriyo ağzından... Malum ''h'' harfi kelimeyi biraz daha zorlaştırıyo, deneyin göreceksiniz..) Hani ortadaki ''h'' harfi eksik ya, sanki eksiklikleri olan bi öğünmüş gibi geldi ordan çıkarttım bütün bu sonuçları... Benim bi çocukluk arkadaşım vardı, ve üniversitenin yarı zamanlarına kadar da hep birlikteydik tee ilkokuldan.. Hatta üniversitede bile aynı sınıftaydık.. İşte o arkadaşım annesine ''AAAAAnne'' kahvaltıya ise ''kavaltı'' derdi.. Ben bütün bu birlikte geçirdiğimiz zamanlar boyunca ona ne kadar gıcık olduğumu söyleyemedim. Hatta üniversitede edebiyat dersimize Sunay Akın geliyodu, o da çok takıktı bu durumlara. Bigün derste bundan bahsetmişti, arkadaşım da katıla katıla gülmüştü. Sanki o çok düzgün konuşuyodu da.. Amaaan üf, nerden nereye geldim ya...

''şarj'' a, ''şarzz'', patatese ''patatezz'', ''domates''e ''domatezz'' diyenlere uyuz oluyorum...

not: ne kadar çok tırnak işareti kullandım bu yazıda, o kadar çok var ki dönüp onları silmeye de üşeniyorum. Kalsınlar öyle bi zahmet...

not2: çok gereksiz bi yazı oldu.. Ama o kadar yazdım, silmeye üşeniyorum.. Kalsın böyle bi zahmet...

Hiç yorum yok: