19 Haz 2008

Ayılar Maç İzlemesin!!!

Bi maç sevdasıdır gidiyo.. Türkiye kaptırmış kendini milli maçlara.. Reklam kampanyaları bi yandan, her tarafı saran spor programları bi yandan, haber bültenlerinin 20şer dakikasını futbola ve maçlarla ilgili sokak röportajları bi yandan... Az evvel de bi doktor ''kalp rahatsızlıkları olanlar izlemesin'' dedi.. Olaya bak, eğleniceklerine millet nasıl kasıyo ki kalp krizi geçirip ölenleri görmüş doktor, anlatıyo..,
Üff bıktım!! Gerçekten bıktım.. Maç izlemek istemiyorum, izleyenleri de sonrasında insan olmaya davet ediyorum.. Bi yere gittiysek eğer ''aman maç bitmeden eve gidelim, şimdi başlarlar ateş etmeye'' demek istemiyorum.. Magandalarla aynı çevrede yaşamak istemiyorum. Geçen maç sonrasında atılan silahlardan o kadar çok korktum ki nerdeyse masanın altına giricektim!! Allah hepinize akıl versin. hoşunuza gidiyosa oturun adam gibi izleyin, ayılığa gerek yok!!

1 yorum:

Rüyacı dedi ki...

yaralı ülkemin hasta sevdalıkları bunlar,