25 Haz 2008

Neredesin ctrl+z??!!

Hayatımda o kadar çok şeyi ''ctrl+z'' yapmak istiyorum ki...
Eskiden çok aptalmışım, bisürü güzel olabilecek şeyi kaçırmışım, bisürü aptal aptal şeyler yaşamışım... Ağladığım şeyleri hatırlıyorum da, ağlamak dediysem öyle böyle değil.. Cuma akşamı okuldan eve gelinir pazartesi sabahına kadar odadan çıkmamak, yemek yememek, tonlarca mendil israfıyla ufak çaplı bi ormanı yok etmek, anne babayı üzüntüden ve şaşkınlıktan ne yapacağını şaşırtmak, 10 dk. da bi başka bi arkadaşı arayıp üzmek ve pazartesi sabahı ''bu şiş gözlerle nasıl insan içine çıkıcam ben yaaaa'' diyerek yeniden ağlamaya devam etmek şartlarıyla...
Ah ''ctrl+z'' sanallıktan çıkıp azıcık gerçek olsan yaa.. Ne severdim, ne bağrıma basardım seni!!!

2 yorum:

AssoRTieK dedi ki...

yazıların çok güzel :) ilk defa geldim bloguna,ctrl+z ye bi bilgisayarcı olarak bayıldığımı söliyebilirim ama malesef gerçek hayatta uygulayamıorzz

lale dedi ki...

teşekkür ederim...
keşke uygulasak işte, hayat ne güzel olurdu.. ben kesin mehter takımı gibi bi ileri iki geri yapar dururdum :)