25 Haz 2008

Hangi Oje Yakışmaz ki Kız Sana??

Duman dinliyorum.. ''Hangi Oje Yakışmaz Ki Kız Sana??''
Bu şarkıyı dinlerken banyoda kooocaman bi kutunun içinde duran yaklaşık 55-60 tane ojem aklıma geldi.. Aslında bu bi aşk şarkısı ama benim ojelerimle yaşadığımda küçük çaplı bi aşk aslında.. Hakkını yemeyelim.
Oje harika bişeydir. Çünkü moralim bozuk olduğunda ben de tipik bi kız gibi kendimi alışverişe vermek isterim. Saçma sapan şeyler almaya bayılırım. İtiraf edeyim ki ilk aklıma gelen yer accessorize oluyo bu durumlarda. Çantalar, aksesuarlar içinde kendimi kaybedip dertlerimden arınıyorum. Tek derdim ''bu kolye hangi kıyafete gider?'', ''O küpe mi güzel?'', ''yok bunun siyahı var bende.. Amaaaaan olsun bi de pembesi olsun hem moralim bozuk şu anda ne yaparsam yapayım affedilebilir'' dir.. Ama sakın ha küçümsemeyin bu derdi ( kızlar size demiyorum, nasılsa anlıyosunuz beni).. Neyse işte nerden nereye, ojelerden konu açılmıştı.
İşte bu gibi bunalım durumlarında oje daha da kutsal olur benim için. Ee çok ucuz, kaç tane alırsam alayım hiç vicdan azabı çekmem. Hem de o renkleri beni benden alıyo, çok mutlu oluyorum oje alınca... Ve ben de o kadar çoklar ki.. Bu da ne demek oluyo bu durumda? Ruh halim hiç iyi değil. Her bunalıma girdiğimde 2 tane oje alsam 30 kere bunalıma mı girmişim yani son 1 yılda?? Durumum ne kadar vahim..

Bu arada ben hiç oje sürmem...

Hiç yorum yok: