27 Haz 2008

Home Tv İzlemek Yada İzlememek

Ben aşçı olmak istiyorum.

Değişik yemekler hazırlamak zamanımı domates ve patlıcanlar arasında geçirmek istiyorum. Photoshop'ta efektler arasında değil.
Neymiş benim mesleğim çok saygınmış, benim okuduğum üniversiteye girmek için insanlar bi taraflarını yırtıyomuş, yetenekliymişim, onca sene boşuna mı okumuşum bla bla bla...

Evet arkadaşım boşuna okudum, var mı!!! Sanki isteyerek okudum da... Lafa bak.. Öldüm bittim de grafik okumak için, şimdi vazgeçtim..

Hiç bi zaman grafik tasarımcı falan olmak istemedim ben. Babam ben kursa giderken tutturdu ''iç mimar ol'' diye.. ''Aman'' dedim ''yapma''... ''O zaman grafik yaz bari'' dedi. Ben de gittim bütün sınava girdiğim okullarda resim, heykel yazdım. Sonra da okulumda 3. tercihime yazdım, hadi bi tane olsun arada babamın gönlü olsun. Der ki ''benim kızım zamanında o bölümü de kazanmıştı'' diye...
Neyse sen git kazan resimleri heykelleri. Sonra hayatından hiçbir zaman sana en ufak baskı yapmayan baban ''illa grafik okicaksın'' diye tutturdu. Hiç tartışmayan biz baba kız kavga ettik, ben babama küstüm.
Nooldu?? Ben grafik tasarım okudum... Okul zamanında da hiç mutlu olmadım. Hep boş zamanlarımda resim, heykel, seramik atölyelerine gittim.. Off, içime sıkıntı bastı...

Şimdi de popüler ya meslek illa yap. Ben istemiyorum kardeşim, is-te-mi-yo-ruuum!!
Belki home tv'ye bile çıkabilirdim, hayatımla oynadınız!!

2 yorum:

Rüyacı dedi ki...

Mesela ben de yedim o numarayı.Gittim reklamcı oldum. Başka bişi daha oldum sonra, kesmedi, bir başkası oldum. Yuvarlanıyo insan aldırma. Bir de baktım kendim olmuşum.

lale dedi ki...

aman rüyacı, bi bıraksalar beni kendi halime ben de kendim olucam bigün belkide...
bi bıraksalar..