4 Haz 2008

Mehmet Öz, Affet Beni

Kaç zamandır aklımdaydı. Yaz geldi, karpuz kabuğu suya düştü ama Mehmet Öz nerede? Düşündüm, acaba geçen senelerde hangi tarihlerde gelmişti diye, bulamadım...
Ama geçen hafta Oprah'ta gördüm, içime su serpildi.. Hah dedim iyiymiş demek..
Az önce karpuz kabuğuyla birlikte Türkiye'ye uçtuğunu gördüm, yine haberlerdeydi. Her yıl olduğu gibi diyetler, egzersizler anlatıyo. Mutlaka bi kanal evine de gider, akşam yemeğini çeker. Ne varmış ne yokmuş diye.. Sonra her yemeği tek tek açıklarlar.
Tıpkı Esra Ceyhan gibi. Geçen gün bi dr. çıkmış programına yine klasik diyetler anlatılıyo. Önlerinde bi masa anlattıkları bütün sebze, meyve ve hayvansal gıdalara da o masanın üzerinde. Dr. diyo ki ''haftada bilmem kaç gün balık tüketilmeli..'' Esra Ceyhan hemmenn kesiyo sözünü, ''bi dk. hocam bi dk.'' deyip masadaki balığı kaptığı gibi kameralara ve izleyicilere gösteriyo. Ve biz de diyoruz ki ''aaa evet, işte balık buymuş. Ben de yanındaki lahanayla (ki bunun da adını yine sevgili esra ceyhan öğretti bana) karıştırmıştım..
Neyse dönelim Mehmet Öz'e.. Esra Ceyhan çok ayrı bi konu, hatta tez konusu..

Tamam anladık, kendisi çok ünlü ve başarılı bir doktor. Ama her yıl yaz tatiline geldiğinde haberlere çıkıp aynı şeyleri anlatmak zorunda mı? Ben şahsen Mehmet Öz'ü tv de görmeden yazlıkları çıkartmıyorum dolaplardan. Ne sandalet giyeriim ne de kısa kollu giyerim... Ona göre.. Siz de bekleyin derim. Sonra Mehmet Öz kızmasın...

Şimdi gördüm ya, içim rahat rahat yaz havama girebilirim..

not: bugün akşam yemeğinde kremalı tavuk yemeyi planlıyorum, acaba Mehmet Öz kızar mı?

5 yorum:

claire dedi ki...

Cok dogru yazmışsın . Esra Ceyhan a da o Mehmet Oz denilen muhterem doktor bey e de gıcıgım . Ikisi de birbirinden samimiyetsiz .O adam anadili olarak Ingilizce konuşup,sonra da 40 yılda bir guya vatanına gelip ahkam kesmiyor mu gıcık oluyorum .Almancı vatandaşlarımızın çat pat Turkçesinden de kötü ayrıca telaffuzu .O Oprah a çıksın burda çok igreti duruyor .Hem alıştık bu diyet reçetelerine yani ben bile o tavsiyeleri verebilecek kadar ogrendim saolsunlar kafamıza işlediler .Sorun uygulayabilmek . 24 saat evde oturup ta insan brokoli,havuç kemiremiyor kusura bakmasınlar . Esra Ceyhan bahsetmeye bile degmez. Populer kulturun gereksiz unsuru .Ay neyse daha uzatırdım da diger yazılara da yorum yazmak lazım:) Bekle bakalım onlar da sonraya kalsın.

ilayza dedi ki...

Bende Öz'e gıcığım,
son günlerde de bi gençleşme sporu barfix die tuturmuş,yok "vücüdümüzü" formda tutcakmışız,yok artık daha neler,kalp cerrahı die her dediği doru mu yani...
samimiyetsiz herşeyi biliyorum havaları biyana,özünün mözünü unutmuş...

lale dedi ki...

toplumun kanayan yarasına parmak basmışım galiba bu yazıyla :)

ferulago dedi ki...

En baştan okumaya başladım yazılarınızı, vaktim oldukça da okuyacağım. Mehmet Öz konusunda ben de aynı fikirdeyim. Adamda nasıl bir ego varsa, her sene karnını açıp göbek ölçüsü aldırıyor. Tamam zayıfsın, iyi görünüyorsun da ben senin kıllı göbeğini görmek zorunda mıyım kardeşim.

uyuz cadı dedi ki...

ferugalo, kolay gelsin sana o zaman :)
mehmet öz bir de sürekli oprah'a çıkıyor, bana fenalık bastı valla.
dr. oz dr. oz diye soru sorup duruyolar, nasıl bir şan şöhretse artık...