12 Tem 2008

Bırak Ya, Bırak...

Sevgili Sezen Aksu'cuğum.. Seni çok seviyorum, hem de çok.. Miniş miniş çok tatlısın.
Lakin... Siten ilk açıldığında bi üye oldum, yolladığın e-postaların haddi hesabı yok be anacım... Seni çok sevdiğimden bişey demedim, zaman zaman okumadan sildim, içim cız etmedi değil. Ama hepsini de okuyamazdım ki... Sonra bi süre sonra sıkıldım bu silme işleminden, spam diye işaretledim. Çok üzgünüm, beni buna sen zorladın!.. Amma velakin hala spam'e düşmüyo bu mailler.
Nedir anlamadım? Nasıl oluyo da hala mail kutuma düşüyo? Senin için insanüstü bi kadın derlerdi inanırdım ben yine de, benimle uğraşma bu kadar ya.. Bırak peşimi nolursun..
Bütün albümlerin var bende. Ne yalan söyliim mp3 lerin de var, ama albümlerini de alıyorum gerçekten. Hatta en sonuncusunu da aldım. Beğenmeyip ablama verdim, acaba buna mı kızdın? Bak gidip tekraran alıcam dinlicem, söz...
Bırak peşimi ya, korkuyorum!

Hiç yorum yok: