16 Tem 2008

itinayla Kedi Bakılır

Ben bu bloğu eşe dosta falan yaymadım. Yani tanıdık kimselere pek söylemedim, bikaç yakın arkadaşım biliyo o kadar. İyi ki de söylememişim, zira herkes bu bloğa meze olabilir. Söylediklerim beni uyuz edicek bişey yapmadıklarından meze falan olmazlar, olsa olsa komikliklerini falan yazabilirim.
Neyse asıl konuya gelelim şimdi, eşimin bi arkadaşı var üniversiteden. Birbirlerini kaybetmişler facebook sağolsun (!) buldu. Neyse buluştuk bigün onlara gittik. Evlenmiş barklanmış. Bi tane de kedileri var, hayvancağızı sayko yapmış. Kediyi kucağıma alıyorum sürekli adamı takip ediyo. Delirmiş, köşe bucak kaçıyo kedicik. Geçen gün de aradılar tatile gidiyolarmış biraz sizde kalabilir mi diye.. E mecburen evet dedim. Aslında kedi çok şeker, burda gayet normal bi psikolojiye büründü hayvan. Biraz bizimkine tısladı pısladı ama benim akıllı kızım cevap bile vermedi uyumaya devam etti :) Bütün gün peşimde dolanıyo, ben koltuğa oturmadan koşa koşa oturup benim gelmemi bekliyo falan. Tabi ben üşengeç ötesi bi iran annesi olduğum için bana bu yakın hareketler garip geldi. Olay şu ki kedi sürekli bi yerlere işiyo. Gece masanın üzerinde olan eşimin çantasına işemiş, sabahta benim daha yeni aldığım ve bayıla bayıla sadece 1 kere giyebildiğim badime işemiş.. Kızamadım da tatlı bişey diye...
Acaba geri dönüp alıcaklar mı kediyi merak ediyorum.. Eşi hamile zaten, kediyi postalicak yer arıyolar. Aklıma gelmedi değil! Bütün gün çiş temizlerim artık. Sonra kedi iki mır bi tır yapar bişe de yapamam, kalırım öyle.

Hiç yorum yok: