17 Tem 2008

Kadın - Erkek

Ben işe giderken her sabah 7'de kalkıp, duş alıp, giyinip, makyaj yapıp, arada bir de olsa acele bi kahvaltı yapıp 7:30'da evden sessiz ve sakin bi şekilde çıkabiliyoken neden eşim bunu yapamıyo?
Normal günlerde tamam (uykumdan uyandırıp kuyruğunu ördürmeye çalışmasını saymadım), özel bi günde toplantısı falan varsa eğer evde sabah sabah kıyametler kopuyo..
Akşamdan ayakkabısına kadar ayarladığımız kıyafetleri sabah illa ki bi problem çıkarıyo, bişeylerin yerini bulamıyo, telefonunu unutuyo, parfüm sıkmayı unutuyo vs vs. Bense onun annesi gibi davranmak zorunda kalıyorum bu zamanlarda. ''Aa dur ben onu bulurum şimdi'', ''aman bırak ben hemencek hallederim sen başka bişey yap'' gibi gibi gibi...
Merak etiğim şu bi kere kız değilsin, en fazla tıraş edecek bi yüzün ve benim tarafımdan örülecek bi kuyruğun var. Akşamadan hazırladığımız bir gömlek, bir pantolon ve bir ayakkabıyı giyip çıkacaksın. Bu kadar, elini süreceğin tek kozmetikse parfümün, o da iki pıs bitti işte!
Merak ediyorum ey koca, ben sabahları kalkıp saçıma fön çekip, kıyafetime uygun makyaj yapıp, ne giysem ne taksam (ki bunlar yüzlerce seçeneğin içinden gerçekleştiriliyo) aşamasını başarıyla atlatıp, bide üstüne çanta seçip ayakkabıyı da giyerken sen sadece 3 aşamalı olan hazırlık olayını neden tek başına gerçekleştiremiyosun?
Bunu gerçekten merak ediyorum.
Toplantından çık, bu yazıyı oku, neden bloğuma yazdım diye sinirlenme (zira bloğum az bi okuyucu kitlesine ulaşabilmiştir, paniğe gerek yok. isimde vermedim) ve akşam eve geldiğinde bana bunu açıkla lütfen...

not: birlikte hazırlanıp dışarı çıktığımız zamanları saymıyorum. Ben hazırlığımın üstüne bide evde 40 tarafı toplarken sen sadece 1 kot 1 gömlek olayını halledemiyosun..


not 2: bu yazı tam da evlilik yıldönümümüze denke geldi, pek hoş bi karşılaşma olmadı ama napiim bütün sabah bunları düşündüm ve dayanamadım... Kusura bakma artık..

2 yorum:

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat dedi ki...

BOYLE SOYLEYINCEDE DIR DIR CI KADIN OLURUZ..BİŞİ DEMEYIP SUSSAN GICIKLIGINA SUSUYOR OLURSUN FALAN FILAN UZAAR GIDER....SONUC NE OLDU MERAK ETTIM BEN?

lale dedi ki...

daha okumadı galiba yazımı, bişey de olmadı :)
ben de nasılsa buraya yazmış içimi dökmüş oldum, bişey demedim. elbet okur bigün bu yazıyı :D