20 Tem 2008

Pazardır, Sıkıcıdır

O kadar sıkılmışım o kadar mutsuzum ki canım alışveriş bile yapmak istemiyo.
Garip gelebilir size, ama ben üzgün, sıkkın, bıkkın ve mutsuz olduğum zamanlarda alışveriş yapmasam bile yapma fikri bile beni neşelendirir. Tek bi çorap bile alsam mutlu olurum. Ama o bile yok şu anda....
Klavyenin önünde mutlu mulu uyuyan ve tırıldayan kedimin yerinde ben olmayı ne çok isterdim...
Tek derdi ''nerde uyusam?'' ''dolabın içine mi saklansam yoksa masaya mı çıksam, camın önünde mi kestirsem yatağın arkasına mı gizlensem?''...
Arada bi uyanıp iki tırıl bi mırıl yapıyo, onu sevgiye boğuyorum. Ne güzel, ne zaman istese (çoğu zaman istemese de ) onu çok seven birisi var... Böyle gamsız dertsiz uyur tabi...
Ben de tıpkı aycan gibi pazar günleri hiçbişey yapmak istemiyorum..
''Üffff!'' diyerek bu yazıyı noktalamak istiyorum...

2 yorum:

claire dedi ki...

Haftalardır her pazar atıyorum kendimi kadıkoy e:) bozdum kuralımı ama yine de canım sıkılıyor oralarda da. buldugum sokak kedilerine sarıp rahatsız ediyorum onları,sen pc nin ustundekiyle oyalanıyorsun ne guzel:) bu arada sacımı kestirdim bir ara görmek istersin artık.Önler uzun arkalar kısa :p

claire dedi ki...

Haftalardır her pazar atıyorum kendimi kadıkoy e:) bozdum kuralımı ama yine de canım sıkılıyor oralarda da. buldugum sokak kedilerine sarıp rahatsız ediyorum onları,sen pc nin ustundekiyle oyalanıyorsun ne guzel:) bu arada sacımı kestirdim bir ara görmek istersin artık.Önler uzun arkalar kısa :p