20 Tem 2008

Bebek Mi, Hayıııır!

Of ya iki blog dolaşayım dedim, heryerde bebek fotoğrafları..
Ne bu ya sokağa çıkıyorum bebek arabaları, eve geliyorum bahçeden çocuk sesleri, tv açıyorum çocuklu filmler, diziler, reklamlar. Arkadaşlarım çocuk doğuruyo, peş peşe hamile kalıyolar. Aaaaayy!! Şahika gibi bağarasım geldi!
Noluyo ya hepinize, kafayı mı yediniz? Moda mıdır nedir, tavşan gibisiniz ya...
Azıcık aklınızı çalışıtırın... Hamile kaldın diyelim, miden bulanır, canın yemek ister. Yersin şişersin. Karnın kocaman olur, kocan elalemin fit kadınlarına bakar, sinirim bozulur ağlarsın. Doğum olayına hiç girmiyorum zaten. Sezeryan olsan dikişlerin ağarır, normal doğum düşman başına... Hadi doğdu diyelim, çalışıcak mısın evde oturup çocuk mu büyütüceksin? Çalışsan kim bakıcak çocuğa, bide vicdan azabı çekiceksin ben bakmıyorum diye. Aldığın maaşta zatan bez parasıyla elin ne olduğu belli olmayan gavur ruslarına yada azerilerine gidicek. Bide seni uyuz edicek. Evde yabancı bi kadın, kocana mı yazar çocuğunu mu döver belli değil...
E hadi çalışma eve gavur karısı sokma, bebeğe de sen baktın diyelim. Evde hamileyken aldığın kiloları veremiceksin, can sıkıntısından ve bunalımdan daha da şişiceksin. Çocuk ağlicak, zırlicak, işicek, uyumicak.. Onunla uğraşıcaksın. Evde sıkıntıdan beyin hücrelerin ölücek, napıcağını sanıyosun ki? Sabah Seda Sayanla başlayıp ordan Selin Karacehennem'e geçersin, o bitti derken Esra Ceyhan başlar onunla bi güzel ağlar içini dökersin.. Akşam oldu diziler sıra sıra. Nolur, buna beyin mi dayanır acaba? Kocan eve gelir acaba baaşkalarına mı baktı (çünkü dürüst olalım suratına bakılacak gibi diilsin artık, kilo aldın, saçlar rezalet, üstün kusmuk ve çiş kokuyo, kıyafet desen dizleri çıkmış bi eşofman ve emzirme kolaylığı sağlayan saçma sapan modelli bi badi) diceksin, krizlere giriceksin, adamı hayatı dar ediceksin. Ağlicaksın, zırlicaksın. Adam senden bıkıcak, gidicek işyerindeki güzel kadınlarla fingirdicek. Sonra evlilik terapistine falan gitmek isticeksin adam gitmicek. Bulmuş gül gibi kadını seni boşicak kalıcaksın öyle..
Ergenlik sendromlarına hiç girmedim bile.
Aaaaayy!! Yazasım olsa daha uzatırım ben bu konuyu size ama...
Benden söylemesi kendinize gelin, doğurup doğurup durmayın!

not: neymiş, çocuk dünyanın en güzel şeyiymiş. hadi ordan!
not2: yazarken farkettim zavallı annem neler çekmiş benim yüzümden, soruyorum değdi mi anne?

Hiç yorum yok: