20 Tem 2008

Feleğin Sillesi

Şu bi zamanlar paraya para demeyen, ama sonradan cozutmuş ve herşeyini kaybetmiş ünlülere gıcığım..
Mesela eski türk filmlerinde oynayanlar, şarkıcılar falan. Zamanında o kadar şan şöhret varmış, iyi kötü çalışmış kazanmışlar ki biz de onları tanıyoruz.. Ama kimi kumara kimi içkiye kimisi de salak salak kadınlara yedirmişler paralarını, öyle kalakalmışlar. Para suyunu çekmiş, yaş ilerlemiş, devir değişmiş, eski ünleri saltanatları kalmamış... E nolucak şimdi? 3. sınıf magazin programlarına yada Esra Ceyhan'a(ki o 3. sınıftan da beter) çıkıyolar, ay şöyleydik böyleydik, paramız kalmadı kimse bizi sormuyo falan.. Tamam şu anki durumlarına üzülebilirim onları hiç tanımamış olsam ama, ah be kardeşim şimdiye kadar aklın neredeydi? O kadar kazanmışsın ama içkiden kumardan kenara üç kuruş para koymak aklına gelmemiş..
Yok şimdiki ünlüler niye yardım etmiyomuş? Niye etsin? Şimdikilerin çoluğu çocuğu, akrabası, kendi hayatları yok mu? Sen zamanında ye, iç, kumara içkiye yatır paranı. Şimdi de millet çalışsın sana baksın. Hadi ya yok öyle yağma.. Düşünücektin zamanında.. Aklın havada gezmicektin..
Çok acımasız bi yazı gibi gelebilir ama ne oldum değil, ne olucam diceksin..
Şimdi diceksiniz ki sen kendine bak, seni de görürüz falan.. Göremezsiniz çünkü ben ünlü değilim bu bir, henüz ne oldum kıvamına gelemedim o yüzden ne olucağımı düşünmeme çok var düşünmesem de olur bu iki, seni de görücez falan demeyin beni tanımıyosunuz bu bloğa yazmam olur biter kimse de beni göremez bu da üç!
Hadi bakiim herkes şimdi kendi ne olacağını düşünsün...

Hiç yorum yok: