22 Tem 2008

Seç, Beğen, Al

Blogcu çeşitleri var bana göre.. Kimisi uyuz, kimi sevgi dolu, kimi fazla sevgi dolu, kimi orta karar, kimi bağrına basılyo, kimi bi soruya bile cevap vermeye tenezzül etmiyo.
Ben sitelere çok yorum yazmam, üşenirim açıkçası. Yorum yazdıysam o blog sahibini ya sevmişimdir yada çok merak ettiğim bişey vardır.
Mesela bazısına bi yorum yazıyosun bişey soruyosun ay hanımefendi kıçını kaldırıpta bi cevap yazamıyo. Uçasım geliyo ya, ''ne kadar gıcık bi insansın sen ya, amma kıçın kalkmış'' demek istiyorum. Sonra diyorum ki amaaaan şimdi kırk saat bana cevap vericek falan. Siteye bi daha girmiyorum oluyo bitiyo. Ama takıntılı bi insan olarak o sorunun cevabını hep merak ediyorum bi yandan da..
Bi de şunlar var okuyorum yorumları, bişey koymuş bloğuna iki kişi demiş ki ''ay çok güzeeeeaaalll, ne kadar yeteneklisiiiiiaaann, ağzımın suyu aktııı'' vs.. O blog sahibi (ki bu benim gıcık olduğum kategoriye giriyo) aynı tarz yorum yazan iki kişiden birine ''ay canııımm çok saol sende öylesin amaaaa'' demiş, diğerine de ''saol'' demiş. Ya ne kadar uyuzsun sen ya, ikisinin de ağzının suyu akmış yaptığın o dandik şeye. Niye birini kayırdın şimdi. O birisi tekrar gelmezse sana kapak olur işte. Hoş sen o kadar yetnekeli ve farklısın ki herkseten, sana hiçbişey koymaz yani. Kendin çalar endin oynarsın...
Mesela yorum yazanlara da uyuz oluyorum ben, kimisi amma kaptırıyo o site sahibine kendni. Sanırsın annesi, babası yada evladı falan.. Noluyo be! Alt tarafı bişeyler yazıyo, çiziyo, dikiyo, biçiyo oraya koyuyo işte. Nerden o kadar ayılıp bayılıyosunuz anlamadım. Hastalıklı şeyler sizi! Laf söyletmezler, biri çıkar ''bence o kadar da güzel olmamış'' yazar, amanııınn sen misin o beğenmeyen.. ''Sen kim oluyosun mahalle karısıııı, sen kimsin bizim site sahibimizin yaptığını beğenmezsin tüüüüü şır-pın-tıııııı!!'' diye üstüne gidiyolar. Yuh yani!
Noluyo be, size ne? Dünya üstündeki herkes beğenicek mi senin yaptıklarını? Hadi yapanı anlarım da o yorum yazanlara noluyo ki? Hatta bi tanesi şey yazmıştı ''yalakasıyım var mı bu blogcunun yalakasıyım'' Ooohaa! Sapıtmışsınız valla ben size ne diim. Bu tiplerin bütün gün evden çıkmayan yaşlı, çoluğu çocuğu arayıp sormayan insanlar olduğunu düşünüyorum. Yoksa akıl sağlığı yerinde olan hiç kimsenin iki şey dikti bişey yazdı diye sanal bi kişiliğe ''yalaka'' olabileceğini düşünmek istemiyorum.
Geçelim bu uyuz tipleri...
Şimdi de sırada ne alırsa alsın fotoğrafını çekip sitesine koyanlar var. İşte şu terliği aldım, şu donu aldım, bunu bilmem ne yaptım. Bence yakında semt pazarına gidip, sonra evde parkenin üstüne yada koltuğa falan yayıp fotoğrafını çekicekler... Dicekler ki, ''bugün pazara gittim, hava çok sıcak olmasına rağmen sizlerle paylaşabilmek için bi kilo patlıcan, üç kilo domates aldım, nasıl güzeller mi?''. Sonra o kimsesizlerden biri de altına yazıcak ''ay çok güzeeeeell, yalakanım var mı yalakanım, harika domates seçiyosun valla çok yeteneklisin''..
Moda bloglarını çok severim, modayı severim ondan. Alışverişe bayılırım, beğendiğim sitelerden tavsiye edilenleri de ciddiye alabilirim. Hatta bu sitelerden görüpte aldıklarım bile oldu. Ama abartmanın manası yok yani. Oraya buraya gidip iki üç parça dandik bişey alıp hemen terin soğumadan sitene koymakta saçma geliyo bana...
Bi de seni çok seven blogcular var. Niye beni o kadar seviyosunuz ki anlamadım.. Birkaç kere yorum yazmış bişe demişim, ne var o kadar sevgi pıtırcığı olacak? Herkesi sever, herkesi... Azıcık karakterli ol, her yorum yazana atlama bence.
Beni tanımadan nedensiz yere seven insanlar uyuz olurum. Zira o kadar çok varlar ki etrafımda... Direk önyargıyla sevmem o kişiyi. Annem çok sosyal bi insandır, tanıdığı, arkadaşı falan çoktur. Beni anlatır millete (çok matahım ya) sonra o insanlar bigün alakasızca karşıma çıkarlar, ''ay canıııım, gerçekten de çok tatlıymışsın seeeen.. Tü tü tü falan yaparlar'' Bense bu durumda sırf annem rezil olmasın diye zorla gülmeye çalışırım. Nerden tanıyosun ki beni sen, annem anlatmış ama o tanıyo kaç senedir. Ben sana az sonra laf sokucam mesela, napıcaksın yine de sevicek misin?

Ben galiba yazı yazamıyorum, yada ne galibası? Ben yazı yazamıyorum. Konu nerdeeeen nereye geldi? Konuşur gibi yazıyorum ordan oraya atlıyorum. Ama yine de yazmak hoşuma gidiyo...
Beğenmeyen okumasın...

2 yorum:

kirazzade dedi ki...

Beğeniyorum ki okuyorum, bayılıyorum sanaa, yalakanım hattaaa :)))

uyuz cadı dedi ki...

hehe teşekkür :)