22 Tem 2008

Atamam, Satamam.. O Benim!

Eşim gidip gelip ''ne çirkin bu site ya, gel şunun tasarımını değiştirelim'' falan diyo. İstemiyorum diyorum. Olmazmış böyle, o bi siteye girdiğinde tasarımı önemliymiş, böyle çirkin teması olan bi siteye girse okumadan çıkarmış.. Tövbe ya.. İnsanın sinirini bozuyo bak, içimden ''kıskanıyo musun bu harika sitemi yoksa?'' demeden edemiyorum :)
Geçen gün de bi tema bulmuş bana çok güzelmiş değiştirelimmiş. Aman çokta umrumda güzelliği. Ben yazıyorum rahatlıyorum işte. Güzel olsa nolur ki?
Benim için okumadan çıkacağım siteler karman çorman olanlardır. Heryerden bişeyler çıkar. Renkli renkli, gözleriniz kör olacak gibi gelir.. Hem nesi varmış, bembeyaz sade bi site işte..

Ben eşyalarıma bağlanırım. Bu site bi eşyam olmasa da benim sonuçta. Ona da bağlandım, hemen kıçım kalkıp tasarımını falan değiştiremem. Bu yola birlikte başkoyduk biz temamla. Anca beraber kanca beraber. Madem öyle en baştan o kadar şikayet yazısı yazdım deseydin gel değiştirelim diye.
Babamın bi eski renault'su vardı. Turuncuydu, sonra lacivert oldu, çarpıldı yamuldu falan. Ben de küçüğüm işte 5. sınıftan ortaokul sona kadar kaldı bizde o araba. Küçüklüğümden tek hatırladığım arabamız oydu. Ben onu çok severdim, ama tabanı falan delinmişti. İçeri su falan giriyodu. Artık kullanılacak gibi değildi. Çok dirensem de satılmasına engel olamadım. Onu sattı babam, hem de bi tamirciye, çalışan parçalarını başka arabalarda kullanmaları için. Gitti bi tane kıpkırmızı spor bi honda beğendi, beni de götürdü. Alma dedim, çok direndim ama aldı. Sonra satış işlemlerinden önce beni de arabaya bindirip tamirciye götürdü. Kontrol için. Ben de tamircinin tekinin önünden geçerken bizim o zavallı, terkedilmiş, bi kırmızı hondaya hemen satılmış lacivert eski renault'umuzu gördüm. Ağlamıştım... Annem amma dalga geçmişti, babam geçmez. Babam hiçbişeyimle dalga geçmez çünkü. Neyse annem hala anlatıp gülüyo bunu.. Bence de komik ama naapiim.. Sonra ben babamın başının etini yiyerekten o kırmızı hondayı sattırdım hahaha! Yerine benim istediğim başka bi araba aldık.
Sanki renault'umuzun kanını yerde bırakmamış gibi sevinmiştim..

Şimdi kendi sitemi de o zavallı renault'umuz gibi bi kenara atamam tamam mı? Mesaj alınsın, konu bi daha açılmasın lütfen!

2 yorum:

KokoSh dedi ki...

Eşin haklı şimdi bak, valla..
Tamam böyle okuması rahat, içeriği daha ön planda ve gerçekten keyifli yazıların.. Ama ne var birazcık daha süslesen :)
Sitene ihanet etmiş olmazsın emin ol ;)

lale dedi ki...

o kadar attım tuttum, artık değiştiremem :)
gerçi geçen gün yine söyledi, vazgeçmicek galiba.