23 Tem 2008

Burjuva Kolye

Sezon başında accessorize'da bi kolye beğendim, ama çok beğendim... Fiyatı çok geldi, takı ile uğraştığım için ''amaan ben bunun aynısını yaparım'' dedim almadım. Sonra gittim boncukçudan benzer boncukları buldum, aldım.. Yaptım da.. Oldu da... Ama tabi ki aynısı olmadı, olsaydı bile ben gördüğüme takmıştım ya kafayı illa onu isteyecektim.. Neyse gel zaman git zaman mağaza indirime girdi. Ben evime yakın olan mağazada değil de tesadüfen taksim'deki mağazasında o bi zamanlar beğendiğim kolyeyi gördüm. Fiyatı o kadar düşmüştü ki sezondakinin yarısının bile yarısına.. Ne yaptım? Dayanamadım aldım. Sonra eve geldim. Aslında tabi ki de o kolyeden daha fazla para vererek aldığım çok takım var. Ama nedense o kolye ban açok burjuva geldi. Tıpkı şey gibi, hani zamanında çok ünlü olan bütün erkeklerin hayran olduğu, etrafında fır döndüğü, çok para kazanıp lüks içinde yaşamış aktristler vardır. Onlar yaşlanırlar, eski güzellikleri kalmaz, artık filmlerde oynamaları için teklifler gelmez. Ama yine de gururlu ve onurludurlar. Hiç bi zaman kafalarını öne eğmemiş kendilerini ezdirmemişlerdir..
İşte benim sezonda pahalı olan fakat yeni ürünler gelecek diye fiyatı 4te 1ine inen kolyem de tıpkı o aktrist gibi. Zamanında insanlar ona bayaa bi para saymış almışlardır, bense mağazaya her girdiğimde ''alsam mı ya? yok yok boşver'' demişimdir. Şimdi ise üç kuruş paraya benim elime geçmiştir. Ama yine de gururlu ve onurlu gibi geliyo bana, hiç diğer takılarım gibi onu bağrıma basamadım ve nedense aldığımdan beri hiç takmadım... Sanki dolapta da diğerlerine ''ben sizin aranıza düşecek kolye miydim? Ben zamanında neydim siz biliyo musunuz? Fazla yaklaşmayın bana '' deyip, ööyle uzaklara dalıyomuş gibi geliyo...

Manyak mıyım, komik mi?

2 yorum:

AssoRTieK dedi ki...

çok şekersin bence :)

lale dedi ki...

ay çok merci :)