27 Tem 2008

Silkinin ve Kendinize Gelin

Size de uyuz oluyorum..
Evet evet yanlış okumadınız, siz bloğuma gidip gelip yeni bişey eklemiş mi diye bakan ama hiç yorum bırakmayanlar, lafım size..
Hepinizi takip ediyorum, google amca sağolsun..
Yok öyle sessiz sakin okuyup çıkmak.
Yazın iki satır adamı hasta etmeyin. Yazmaya da okumasın ona göre, kızdım bak hımmm!

Hepinizin ne yaptığını çok iyi biliyorum, şehir şehir dakika dakika ona göre.. Yok rss'ler, yok girip yazmamışım diye çıkmalar, yazılanı okumalar falan..
Beni açıklamaya zorlamayın :)

not: güldüğüme bakmayın!

5 yorum:

Adsız dedi ki...

eh yazalim bari madem sessiz sessiz okumak yokmus bu benim ilk ziyaretim kirmizi minder den zipladim kim mis bu uyuz diye.
AUSSIE

lale dedi ki...

benim o uyuz!
:)

Adsız dedi ki...

memnun oldum uyuz cuk
AUSSIE

AssoRTieK dedi ki...

Sen hasta ediosun insanııı kendineee:)uyuz diil şirinee dicemmm.Çok açık yüreklilikle söylüorm bak ; yazın muhteşemm,çekio insanı yaw;)kalem akıooo kızımmmm:)

lale dedi ki...

ben miyim o :)