29 Tem 2008

Pazar, Pazarcı, Ben, Göztepe

Dün pazara gittim, Göztepe'de Özgürlük Parkının hemen yanındakine. Ancak akşam saatlerinde yetişebildim, 6 buçuk 7 ye geliyodu. Yalnızdım, dolaşırken abuk subuk bi sürü pazarcı saçma sapan laflar attılr, bazısının tezgahına gittim beni delirtti. Bi tanesi bana ''teyze'' dedi (yaşım 26!) ve sonra dönüp ondan fasülye almam için arkamdan bağardı. Herhalde sıcak kafasına geçmiş, hem sen gencecik bana teyze de hem de alışveriş yapayım öyle mi? Havanı alırsın..
Neyse bi süre dolandım bana sarkmayan ve laf atmayan düzgün insanların tezgahlarından alışveriş yaptım, eşim arabayla beni almaya geldi. Alacağım bişeyler daha vardı birlikte döndük pazara..
Şimdi soruyorum, ben yalnızken demediğinizi bırakmadınız, abuk subuk laflarınızla taciz ettiniz, yürürken bile sağdan soldan rahatsız ettiniz eşim varken neden hiçbiriniz tek kelime etmedi acaba?
10 dakika içerisinde çok mu çökmüştüm ve yüzüne bakılmaz hale gelmiştim acaba?
Nooldu, yemedi dimi?
Ayıptır, tek başına bi kadın pazara çıkamayacak mı? Bi daha da tek gelmem oraya ben.

Ayrıca da bikaç hafta evvel sabah geldiğimde neden daha çok para harcadım? Daha çok dediysem tam 3 katı! Dünde aynı miktarlarda aynı şeyleri aldım. Ayıp değil mi sabah gidince sök sökebildiğin kadar, akşam almayanı döv.. Ben salaktım o zaman önceki hafta dimi?
Uyuzlar sizi!

Hiç yorum yok: