31 Tem 2008

Güzi Abla, Duy Sesimizi!

En yakın arkadaşım Güzin Abla'ya kızmış mail atmış. Neymiş Bekir Ö. diye biri varmış çok kötü yazmış kadınlar hakkında, Güzin Abla nasıl bunu yayınlarmış ( o da kadınmış).
Bi de maili bana ve ablasına yollamıştı dün gece ''millet dalga geçmeyin dayanamadım '' diye..
Ben de dalga geçtim tabi.
Çok komik ya, diyo ki buluşunca herşeyi anlatıcakmış, şimdi anlamsız görünen herşey anlam kazanıcakmış.
''E madem Güzine' e kızdın ona laf soksaydın'' dedim, yok o köşe Güzin'in kendi çöplüğüymüş, başkasının çöplüğünde laf sokulmazmış...
Bu yazıyı neden yazdım?
1- çok komik, gülmekten bi hal oldum, siz de gülün,
2- şuraya yazayım, çünkü unuturum ben bunu. Okur okur gülerim.
Bu arkadaşımın daha neleri var da, bütün chat kayıtlarını burdan yayınlayamam tabi. Bilgisayarımda kayıtlı bazıları, bunaldıkça okuyup gülüyorum.
Valla her eve lazım sizden; kod adı Sevnur B. :)

not: pardon, kod adı s. ö. ymüş :P

Hiç yorum yok: