31 Ağu 2008

100

İstanbul iyice kalabalıklaştı. Bütün yaz başını bekledim de kendisinin, oradan biliyorum.
Sadık sevgilisiyim ben İstanbul' un, herkes tatile gidince kendisini yanlız hissetmesin diye bütün sokaklarını arşınladım durdum yaz sıcağında...
Ama bi baktım ki okuldu, şuydu buydu derken yine doluştular buralara..

Onlar çok çıkarcılar İstanbul' cuğum. Bak sıcak bastılrdığı zaman hemen kaçıveriyolar Ege' ye Akdeniz' e... Ama sonbahar gelince ne oluyo? Mecburen geri geliyolar..
Sen de azıcık kadir kıymet bil yaw! Kışın yollarda onlar kalsın trafikte ben uçarak gidip geleyim... Azıcık sadıklığımın tadını çıkarayım. Ama yooook, sen de hep aynısın! Onlardan bi farkın yok!

Artık iyice asabi oldum, herşeye takıyorum kafayı. Sinir harbi geçirmem için sokağa adım atmam yeterli.. Birinin yürüyüşü, birinin kıyafeti. O çanta onunla olmuş mu? O pantolonun altına o babet gider mi hiç? Saçının rengi ne çingene gibi olmuş? Önüne baksana be! Çarpa çarpa gidiyosun, salak şey!

Eee efendim, demem o ki... Bu kış hepinizden daha çok yoruldum.. Çünkü sinir kat sayım bir çok insana göre daha yüksek, herşeyi kafama takarım..

Hayatımda hiç bunalmadığım kadar bunaldım, ağlamadığım kadar ağladım.. Benim için pek hoş bi sene değildi yani.
Yazılarımdan belli zaten, bunlar normal bi insanın kafaya takacağı şeyler mi ki?

Her ne kadar insanüstü bi varlık, yani bi cadı da olsam benim de hava değişikliğine, denize, havuza girmeye, az karayım biraz daha zencimsi olmaya, sokaklarda avare avare dolaşmaya, benim canım kızım ne yapıyodur bensiz diye üzülmeye, bu evden, İstanbul' dan, bir yıldır yürüdüğüm aynı yollardan, hergün yemek pişirdiğim mutfaktan herşeyden ama herşeyden uzaklaşmaya ihtiyacım var...

Bu cadı iki hafta yok, ne yazık ki yazıları da yok..
Ama pembe defteri ve pembe kalemi hep çantasında, yanından hiç ayırmıyo onları. Aklına bişey takıldıkca yazıveriyo.
Üstelik cep telefonu da ufak tefek konu başlıklarıyla dolu.
Peçeteler, kitap içleri, onun sağı, bunun solu hep cadının uyzu olduklarıyla dolu.

Uzakta olduğu sürede de herşeye uyuz olacağına emin, çünkü 26 senede kendini çok iyi tanımış.. Size bi dolu yazıyla dönecek...

Tatilde olduğum sürede üzüleceğim tek şey, canım kızım Bal' ımı burada bırakmış olmam.. Ah aşkım, babanla araba almaya karar verdik, ben çaktırmadan çok uğraştım hemen alalım da seni de yanımızda götürelim diye ama, alır almaz uzun yola çıkılmazmış.. Ben bunu tahmin etseydim çalışmalara daha evvelden başlardım. Beni bu sene affet annecim, seneye inşallah seni de alıcam yanımda...

Ama senden ayrılacağım için şimdiden boğazıma ve mideme bi yumruk oturdu, gözlerime yaşlar doldu... Kimin o minnacık burnunu ısırıcam ben? Neyse sayılı gün çabuk geçer diyorum...

Herkse sevgiler, görüşmek üzre...

not: nasıl 100 yazı yazmışım aklım almıyo...

8 yorum:

claire dedi ki...

Seni görmesem de aylardır,çok özliycem lalee :(. Çünkü hergün burdan yazılarını okuyordum. Olsun sen tatile git gel,ben bekliyorum istanbul u. Bu sene yerimden bile kıpırdamadım,kıpırdamıycam da. Gezip ,gördüklerini bana anlatırsın. Kendine çok iyi bak.

lale dedi ki...

sağol camım benim..
ben de öslicem seni..
ama o kadar üzülmeyelim, sana ciciler getiririm ordan ;)

AssoRTieK dedi ki...

bütün yazdıklarım gittii,şu bloggerda uyuz edioo arada beniii!
ii tatiller şirinemm,git gezz,bakalım bana cici gelirmi oralardan:)keşke istanbulda olsaydım kesin bana bırak derdim kızınııı,üzüldüm yanına alamamanaa..
özlicemm..

a. gizem dedi ki...

uyuzsun muyuzsun ama
çok özledim seni
ciddi ciddi özledim
hadiiii dön artık :)
çok şekersin, belki bu yorumda da uyuz olabilirsin ama sen de özledin blogunu biliyorum

lale dedi ki...

yaa gizem hanım, adamı böyle iki günde bülbül gibi şakırtırlar işte :)

sen sessiz soluksuz takip et, bunca zaman (artık ne kadarsa) çıt çıkartma bana, sonra da gidince özledim mözledim..

yok öyle yağma :)

şaka maka ben de özledim yaw..

insanın da yüzünü hiç görmediği birileri tarafından özlenmesi garip ve hoş bir duyguymuş, bunu da bana yaşattın ya, ilahi :)

lale dedi ki...

AssoRTieK cim ceee döndüm bile :)

a. gizem dedi ki...

:))))
hoşgeldinnn...

lale dedi ki...

hoşbulduk :)