2 Ağu 2008

Cık Cık Cık, Çok Ayıp!

Dün dişçiye gittim, ne zaman gitsem en az bi yarım saat bekletir.
Tv açıktı bi tek ben varım bekleme salonunda. Belgesel izliyodum, ben seviyorum özellikle hayvanlarla ilgili olanları..
Yardımcısı kız yanıma geldi ve ''aaa bu mu açık kalmııış? Değiştir ya bak kumanda burda, mecbur diilsin yani açık diye izlemeye '' dedi. Ben de güldüm..
Sanki açık saçık bi film izlerken yakaladı beni de, ''aa bunu mu izliyosun'' diyo. Ne var ki orda oturmuş yavru hayvanları falan izliyorum...

Belgesel izlemek ayıp mı?

3 yorum:

Rüyacı dedi ki...

Doğal olanı diilde popüler olanı seyretmek istersiniz belki diye şey etmiş kızcağız. Malum toplumsal eğilim bu yönde ya, Anlayamamış sizi zavallıcık.
İtinayla kumanda fırlatılır oyunu oynardım ben olsam orda.

lale dedi ki...

o bi de bana iyi davranıyo aklı sıra. seneye kardeşi bizim ajansta staj yapıcakmışta ondan :)

Rüyacı dedi ki...

Kardeşine reklam cıngılı fırlatırım ben olsam. Olmadı kötü fikirlerin yoz aşçısı görevinde iyice pişirirdim onu ve bakardım keyfime.