2 Ağu 2008

Yerini Bil Kardeşim!

Kimse kimsenin annesine babasına anne baba demesin!
Ne bu böyle? Bana hayatım boyunca hep çok saçma gelmiştir. Bi başkasının annesine anne dicem, ne o evlendim diye. Tamam o bi başkası eşiniz oluyo evlenince ama annesi nasıl benim annem olucak? Anne nedir? Seni karnında taşımıştır, doğurmuştur, büyütmüştür vs vs. Kadıncağızın senin elinden çekmediği kalmamıştır, ama yine de deli gibi seni düşünür, sever, kollar...
Eee nooldu şimdi? Nasıl iki dakikada bi ''evet''e sattın anneni.. Pis satıcı!
O sonradan anne dediğin kişi (eşinin annesi) seni karnında taşıdı mı, hayır. Doğurdu mu, hayır. Küçükken götündeki bokları temizledi mi, hayır. Büyüdün hala yemek ye diye peşinden koşuyo mu, hayır.
Yatarken, uykuda, kalkınca seni düşünüyo mu, hayır. Günde bin kere aklından geçiyo musun, hayır.
Bütün bunlara cevabın evet mi? Hadi ordan yalancı seni! Ya sen hayal dünyasında yaşıyosun, yada eşinle sen aslında kardeşsiniz ben sana söyliim. Sen bi daha araştır bu durumu derim.

Şimdi nooldu sen sana bütün bunları yapmış anneni hiçbirini yapmamış, sana arada laf sokuşturmaya çalışan bi kadına mı satıcaksın hemencecik..

Adi seni, pis satıcı. İki dakikada ''nerelisin? Kocam köylü'' oldun dimi?
Benim çocuğum olsa, evlense gitse anne dese kaynanasına, doğurdum falan demem vururum!
Herkes kendi annesine anne desin. Annene anne demem, anneme anne dedirtmem.

Bi de şöyle tipler var benim annem ve babamın çevresi çok geniş olduğundan, arada bazı salak gerizekalı ve yalaka kızlar çıkıp anneme anne babama baba falan deme gafletinde bulunuyolar. Biz iki kardeşiz, anneme babama ablamdan başka böyle hitap eden kim olursa olsun çok fena oyarım! Çok oymuşluğum da var. Hoşt! derim arkalarına bakmadan kaçarlar. Çok demişliğim ve kaçırtmışlığım var.
Annemin telefonunda ''anneciğim bilmem ne bilmem ne'' diye mesajları yakaladığımda hem annemi hem de o mesajları yazan salak gerizekalı ve yalaka kızı titretmişliğim var.

Herkes haddini bilsin, adamı hasta etmeyin!

not: bu yazıyı okuyupta şaşıracak zavallı eşim, konunun bizimle ilgili hiç bir güncelliği yoktur, şaşırıp üzülme. sadece çok laf sokasım vardı, dün akşamdan aklımda bu konu kalmış. yazdım rahatladım. sen işine bak, kafanı da bana yorma...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

baska bi blogdaki yorumunuzdan farkettim blogunuzu, tamamen ve katiyetle katiliyorum bu yaziya ve evet ben de ne anne baba diyorum ne de dedirtiyorum esime... teyze gayet yeterli... bizimkiler zaten kucuklukten kabullenmislerdi durumu, bu kiz biraz deisik diyerekten, gerisi de cok zor olmadi neyseki... sevgiler... tan_er

lale dedi ki...

neyse ki kabullenmişler sizinkiler.
bu durum yüzünden çok sorun yaşanan aileler biliyorum. baştan belli edince tavrınızı mecburen alışıyolar..