3 Ağu 2008

Gerçek Hayat!

Boyum 1.75 ve yaklaşık 52 kiloyum. Saçlarımın rengini sürekli değiştiriyorum, bazen sarı oluyo bazen kızıl. Ama şu günlerde kahverengiler. Bence bu renkte bana çok yakıştı. Bahçeli bi evim var, iki katlı. Bi danua ve chow chow'um var. Bi tane iran kedisi, hamster ve papağanım, kocaman akvaryumum da evin içinde. Köpeklerim çok akıllı, danuam bile acayip zeki. Ona yatmayı, kalkmayı, öl deyince ölü taklidi yapmasını ve en önemlisi eve işememeyi öğrettim bile. Evimin hemen hemen tüm eşyalarını ikea'dan aldım. Tabi kurmakla az uğraşmadım. Yemek yapmayı çok seviyorum ve gerçekten de çok güzl yemekler yapıyorum. Özellikle bahçedeki barbeküm süper. Yaz akşamları arkadaşlarımla birlikte bahçede yemek yiyoruz. Gündüzleriyse kocaman havuzumda çocuklar gibi oynuyoruz. Ev işleriyle aram pek yok, bi hizmetçim var. O hergün gelip temizliğimi yapıyo. Bahçeyle de pek ilgilenemiyorum. Bahçivanım var, haftada iki gün gelip temizliyo, ekiyo biçiyo. Organik sebze ve meyve yetiştiriyoruz. Portakallar, havuçlar, domatesler..
İş mi? Ne işi? Ben çalışmıyorum.. Kocam mı zengin? Hayır. Ben koca parasıyla lüks içinde yaşayacak biri değilim, beni hiç mi tanımadınız? Hatta kocam bile yok. İstediğim zaman iki saniye içinde servetime servet katabiliyorum. Bugüne kadar hiç para sıkıntısı çekmedim.
İki tane erkek arkadaşım var. Ayrı zamanlarda uğruyolar. Bikaç kez karşılaşıp kavga ettiler. Tekinin kalbi kırıldı ben de ona tokat attım. Haketmişti ama, bana karışamaz. İstediğimi yaparım!
Bahçemde bi de kayak pisti var. Kışın orda buz pateni yapıyorum. O da çok eğlenceli oluyo.
Başlarda pek beceremiyodum ama uğraştıkça öğrendim, çok zevkli.
Sıklıkla alışveriş krizim tutuyo, spor arabama atladığım gibi alışveriş merkezine gidiyorum. Her isteiğimi alıyorum. Denememe bile gerek yok, üstümde beğenmezsem giymem, nolur ki? Param mı biter sanki...

Bütün bunlar gerçekten benim, ama gerçek hayattaki ben değilim. Sims oynuyorumi deli gibi. İstediğim herşeyi yapıyorum. Bi sürü hayvanım var, hiç sorumluluğum yok. Lüküs hayat lüküs hayat, bak keyfine yan gel de yat!

Gerçek hayat mı? Gerçekte ise boyum 1.75 değil, taş çatlasa 1.72 falan. Kilom da 53 değil ( bi ara 50'ye bile inmiştim ama) şu an tam 59! Saçlarımın rengini sürekli değiştirmiyorum, bi renk 3-5 sene gidiyo. Hiç sarışın olmadım, ama kızıl oldum. Şu an kahverengiler.
Bahçeli evim yok, ama eşimin iki teyzesinin var. İsteyince gidip onlarda takılıyorum.
Bi danuam gerçekten de vardı, ama hiç akıllı değildi, bırak yatmayı kalkmayı eve işememeyi bile öğrenemedi. Ve 8 ay sonra vermek zorunda kaldım.
Bi iran kedim gerçekten var, fakat kocaman bi akvaryum yerine 5 yıldır ölmek bilmeyen ve neredeyse kedimin boyuna gelmiş bi japon balığım var. Hamster? O da vardı, hatta 3 tane. Benimkinin adı Lola'ydı. Dünyadaki en tatlı hamsterdı. Eşiminkinin adı da Reha. Biri de isim bile koyulamadan Reha tarafından öldürüldü. Zavallıcık. Aradan bikaç hafta geçti, Reha Lola'yı öldürmüş, borulardan evinin en alt katından tee 3. katına taşımış bi de kafasını yemişti. Ama Lola'm da arbede sırasında Reha'nın tek kulağını koparmış. Neyse, Reha' da iki sene sonunda geçen aylarda rahmetli oldu. Lüferlere bile ağlayan ben üzüldüm mü? Hayır, o benim güzel kızım Lola'yı öldürdü.

Şu an çalışmıyorum evet, ama yaklaşık bir ay içerisinde tekrar çalışmaya başlicam. O zaman yine canım sıklıkla alışveriş çekicek, ve ben gidip bisürü şey alıcam. Ama Sims gibi bonkör olamicam, en azından alırken denemem gerekicek. Olsun, hiç alışveriş yapamayabilirdim de!

Şu an yazdığım son cümleden sonra, Sims'teki hiçbi şeye özenmiyorum, neden mi? Alışveriş yapabileyim, bu bana yeter...

lüküs hayat
lüküs hayat
bak keyfine
yan gel de yat
ne güzel şey
oh ne rahat
yoktur eşin
lüküs hayaaaat!

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Simdi gel gelelim benim Oblivion-The Elder Scrolls 4, Playstation 3 dunyama...Herseyden once fantastik oykulerde oldugu gibi Cyrodill diyarinda bi yerlerdeyim...Boyumu bilmiyorum ama en az var bi 1.75-1.80...Nord irkina ait, sarisin, mavi gozlu, tas gibi bi hatunum...Yuzum Angelina Jolie ile Scarlet Johannson kivaminda, mukemmel Iskandinav irkini aratmayacak guzellikte...Oyle tas gibi hatunum ki wallaha, Conan'in Kimmeryali Kizil Sonyasi bile yanimda selulitli Seda Sayan gibi kaliyor!? Yok Efendim, buyuculer klubunden tut da, sovalyeler klubune kadar bi cok klube uyeyim ve giderek de statumu yukseltiyorum. Kafamin estigi gibi Cyrodill'deki butun sehirlere gidip takiliyorum, ese dosta, yolculugumda karsilastigim bi suru kisiye yardim ediyorum. Bi yandan da kralligi kotu guclerden kurtarma derdindeyim; Oblivion'un karanlik, cehennemi andiran dunyasina girip onume gelen ecis bucus yaratik ve canavarlari bi kilic darbesiyle yere seriyorum. Hatta bazi sehirlerde "Sir" unvani bile almis durumdayim, bana krallar malikane ya da evler hediye ediyorlar. Arada bir altina ihtiyacim oldugu durumlarda-buradaki para birimi altin bu arada-Imperial City'deki Arena'ya gidip tipki Romalilar'da oldugu gibi savasip para kazaniyorum; bas gladyator unvani bile almis durumdayim-onume geleni kesip biciyorum cunku boyumdan buyuk kilicimla-ve Arena'daki sahne ismim de Ejderha Yurek!!! Genellikle gecimimi bu sekilde sagliyorum. Ya da yolculuklarimda topladigim degerli esyalari sehirlerdeki merkez dukkanlarinda satiyorum. Simyaci olmak hobilerim arasinda yer aliyor; oyle cayirda cimende topladigim bitkileri kullanip yeni iksirler elde ediyorum. Demek istedigim, bilinmeyen sanal bi diyarda, hem guzel, hem becerikli, hem akilli, hem guclu, daha dogrusu tasin da otesinde bagimsiz bi hatunum; oyle erkekmis, askmis, meskmis, coluk cocuga karismakmis, bu tip seylerle ilgilenmiyorum...Dere tepe, dag, tas, bayir demeden, kilicim ve sahip oldugum buyulerle ozgur kiz misali takilip duruyorum...Oyle canavarlarla savasirken de olup bittigim falan yok; bi R2 tusuna, iyilesme menusune basiyorum, hicbir seyim kalmiyor!?Ya da karsimdaki tepemi bi attirdi mi basiyorum buyuleri canavarin suratina, yanip kul oluyor ya da paralize oluyor!?Bana ne yahu, bana ne, ben Oblivion Dunyasinda yasamak istiyorum!?

pire xxx

lale dedi ki...

haha :) deli ya bu kız!
gülnur siz de ps 3 mü var?!! biz hala külüstür 2 ile idare ediyoruz.
ama ben senin sanal dünyana pek bi özendim, bakiim 2 için de var mı bu oyun.. gerçi 3 süper ama...

Adsız dedi ki...

himmm...detayli cevap gerektiren bi soru olmus bu...playstation 2'de oyunun kendisi var mi emin degilim ama playstation 3'deki en favori oyunlardan biri su siralar bu bahsettigim Oblivion-The Elder Scrolls 4...Internet ve dergilerde yer alan oyun ile ilgili yorumlar super wallaha, adami surukleyip duruyor devamli oyun...Bu arada Play Station 3 de alinmaya deger, guzide elektronik esyalardan biri diyelim, muptelasi oldum resmen...Kari koca ortak ilgi alanlarimizdan biri haline geldi, hem de balik tutmak gibi cani yanlari da yok!?

pire xxx