5 Ağu 2008

Çalış Köpek!

Şu Çağla Şikel'in de amma arayanı varmış.
Raporlara bakıyodum da günlerdir Çağla Şikel'le ilgili arama sonuçlarından siteme birileri geliyo. Hiç biri aradığını bulamıyo tabi ki.. Muhtemelen bi daha da uğramıyolardır. Ama o kadar komik ki google'a yazdıkları... Mesela bi tanesi arkadaşı gibi sohbet etmiş resmen google'la. Demiş ki ''çağla şikelin elbiselerini kim dikiyo?''.. Çok güldüm.
Kankandı ya google senin, sor bakiim ''bugün ben ne giysem acaba?'' diye.
Belki ona da bi cevap verir;
''Bunu mu demek istediniz?
bana en çok ne yakışıyo?''
bugün ben ne giysem acaba için yaklaşık 50 sonuçtan 1 - 10 arası sonuçlar (0,36 saniye)
''kırmızı badin sana çok yakışıyo onu giy'' der belki..
Böylece canımız sıkıldığında google' a girip içimizi döker sorunlarımızı paylaşırız.
Bu benim aklıma hiç gelmemişti doğrusu. Ben google'ı hep bişeyler araştırmak için kullanıyodum, azıcıkta bana çalışsın dimi ama?

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Yaw anladik iste Cagla Sikel guzel, herkesin goz zevkine hitap eden, top model tadinda bi hatun...Benim Oblivion'daki hatunun yanina yaklasamaz ama!!! Yalniz ben bi turlu neden hala tup yanigi gibi solaryumlu bi surat ve vucutla geziyor, onu anlamiyorum; birincisi oyle kara kuru bi tenle ortalikta gezmenin modasi coktan gecti, ikincisi kiz cildine zarar veriyor!? Ucuncusu de guzel durmuyor be kardesim!!!

lale dedi ki...

valla ben beğenmiyorum o kadını. zayıflıktan ölücekmiş gibi duruyo. bana göre e.t.'nin zenci versiyonudur kendisi.

sevnurboray dedi ki...

puhahahahahahahah :)

Yeliz dedi ki...

uf fenalık basıyor bana bu kadından hele ki o saçma sapan ten rengi yokmu sevimsiz şey ne olacak:)

lale dedi ki...

aynen...

pammuk dedi ki...

tamam zayıf bir bayansın ama be güzelim azıcık bir şeyler yiyiversen bizde kemiklerini saymasak kol kalınlığının unıcef in yardımarıyla ayakta duran ülkelerdeki bayanlarla aynı olduğundan emin olmsak nasıl olurdu?

lale dedi ki...

o zaman güzel olmaz ama ablası

pammuk dedi ki...

Düşündüm de o zaman ben kendi kendime ''ye gizem yemezsen bak böyle olursun'' demek zorunda kalırdım:)

lale dedi ki...

heheh :)

aslında güzel kız bence, yani biraz kilo alsa ve ten rengini kendi haline bıraksa iyi olur..

en azından diğer şapşirik mankenler gibi kıl tüy değil, sevimli geliyo bana nedense..

bu da günah çıkartma gibi oldu biraz ama, idare ediverin artık :)