9 Ağu 2008

8'ler Kovalasın Sizi

08.08.2008
Bu yazım bi günlük bi gecikmeyle de olsa karşınızda. Ancak şimdi vakit bulabildim bu uyuz olduğum konuya değinebilmek için. Ama bundan size ne dimi?

Bu aptal tarihte evlenmek için millet sıraya girmiş... İnanamıyorum ya.

Evlendirme daireleri bugün için başvuranlarla 1 ay öncesinden dolmuş! Bi de efendim neymiş çiftler en çok saat 20:00 de evlenmek istiyolarmış..
Bi de teki demiş ki ''Biz 8 kardeşiz. Ben 38 yaşındayım. Evliliğimin de 4 tane 8’in bir araya geldiği 8 Ağustos 2008 saat 20.00’de olmasını istedim. Eşim de bugünün özel olduğuna inanıyor ve özel olduğuna inandığımız bu günde 8 kez ’evet’ diyerek dünya evine gireceğiz"...
Ya ne kadar malsınız ya, çüşşşşşşş hepinize! Noluyo be, bi kendinize gelin salak gerizekalılar. Hiç mi kafanız çalışmıyo sizin ya..
Madem yaşta da 8 olmasına özen göstermişsin 88 olmayı bekleseydin ya yiyosa
bu bir!
Evleneceksin de başın göğe mi erecek, nedir bu telaş bu heyecan iki!
O evlendiğin kadınla gerdeğe girmek içinde sekiz sene bekle o zaman tam olsun bu üç!
Tam sekiz çocuk yap bu da sana kapak olsun 4!
Evlendiğinin 8. gününde elalemin karısına kızına bakmaya başlayacaksın buna eminim bu 5!
Karını 8 kere aldat, o da seni boşanmamak için 8 yıl dirensin, sonra senden aylık 8000 ytl para almak şartıyla boşansın bu 6!
Günde 8 kere 'ulan nerden aldım ben bu belayı başıma, ne diye evlendim' de bu da 7!
Günde tam 88 kere dua et, belki sana sonradan az akıl nakli yapılabilir buda 8!
Al bak, bu da 8 oldu, ne güzel dimi? Ne mutluyuz aşkııııııaaam dimi biiiiiiizz? Yaşasın evlediiiiikk, hem de unutulmaz bi tarihteeeee... Evet aşkııııııaaam, bi bok oldu biz bu tarihte evlendiiiikkk! Yaşasın biz bu dünyanın en mal çiftiyiiiiiiizzzzz!! Dimi aşkııııaaamm! Evet evet evet evet evet evet evet eveeeeeeeeeeet!!
Yani ne diyim ben size Allah 8 kere belanızı versin!

not: bu bilgilerin hiçbirisi kendi araştırmam sonucu elde edilmiş değildir, ahan da bu cicinin bloğundan okudum.. o demiş ki herkese mutluluklar, bense ne dedim. napalım herkesin misyonu farklı şu hayatta, benimki de uyuzluk.. işinize geliyosa, yoksa hadi bakiim başka bloglara. bi daha da görmiim sizi buralarda, her horoz kendi çiftliğinde öter, hadiiii!

4 yorum:

AssoRTieK dedi ki...

:))
sen benim 4 çocuk istediğimi okumamışın yoksa bana da bi fırça gelirdii:))

lale dedi ki...

olmaz 4 çocuğun olamaz, çünkü 04.04.2004'te evlenip tam 4 kere evet demen gerekiyodu. o şansın geçti artık :)

AssoRTieK dedi ki...

:)9da kabulüm ablaaa:))ben kalabalık sewiomm:)

lale dedi ki...

senin sırtın kaşınıyo diyim ben sana o zaman :)