11 Ağu 2008

İş Kadınıyım, İşim Mal Mal Konuşmak

''Ben işkadınıyım, işim evim''...
Vah vah, zavallıcık iyice kafayı yemiş evde oturmaktan..
Ya yurdum reklamcıları ne kadar gerizekalı ya. Heralde hepsi salak Musa modeli bunların (salak Musa; bi zamanlar çalıştığım ajansta bulunan, gördüğüm ilk saniyeden itibaren iğrendiğim metin yazarı olduğunu sanan bütün gün nette dolaşıp yapması gereken her işi 3 gün sonra teslim eden solucan tip) ...
Yani aklınıza başka bişey gelmiyo mu bu reklamları yaparken? Herhalde erkekler yazıyo bunları, yoksa bi kadın başka bi kadını bu kadar aşağılamaz bence.
Bi kere canım o senin iş sandığın şey iş değil. Önce bi bunu bil de. O iş dediğin şey, dört duvar arasında ömrünü tüketmek. İşse bile karın tokluğuna çalışıyosun demektir. Yazık sana, ne öyle besleme gibi..
Ama yine de iş değil yani. O evi süpürmek, yemek yapmak falan filan var ya, veriyosun 50-60 ytl falan bi kadına geliyo yapıyo zaten. Sen de dışarda gerçek bi işte çalışıyosun. Sosyal oluyosun, cidden bi iş yapıyosun. Barbieleriyle oynayan küçük kızlar gibi kendini kandırmıyosun. Hem dört duvar içinde kalıp, kendini iş kadınıyım diye havalara sokmuyosun hem de uğraşmıyosun bunlarla.
Büyük ihtimalle sen değil kocan veriyo o parayı da sen de kendine göre takılıyosun işte. Yaşasın alışveriş durumları oluyo..
Gerçekten ben bu reklamı şikayet etmek istiyorum. Nereye edilir, dava falan açılır mı? Güzel ülkenmde bu dava ne kadar ses getirir? Hülya Avşar'ın selülütleri kadar ilgi görür mü bilmem ama, cidden bu reklam çıkınca benim sinirlerim fena oynuyo..
Bi de efendim neymiş kaynanası da demiş ki 'aa ne kadar temiz pencerelerin'... Bi kere kaynanaya ne benim penceremden.. İkincisi kaynana hayatımda neden bu kadar önemli bi yere sahip? Onun dediklerini göğsünü gere gere anlatan salak kadın zaten 50 yaşında, kaynanası kaç yaşında? Nasıl hala yaşıyo? Bence bu kadın kaynanasından çok çekmiş zamanında, bunun hiçbi yaptığını beğenmemiş. Kafasına kakmış durmuş. Ölünce de kadın kendi kendine böyle bi oyun icad etmiş. Ne yapsa 'kaynanam da bayıldı, kaynanam bitti, kaynanam hasta oldu' falan diyo..
Yazık... Hem işkadınıymış işi eviymiş, hem de kaynanası bayılıyomuşş..
Vah vaaahh!!

not: salak musa bunlar hep senin başının altında çıkıyo dimi? aşağılık kompleksli yaratık şey! solucan!

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Aaah lale'cim aaahhhh!!! Yazik diyorum hep sana, yine dolmussun...Bahsettigin reklami ne yazik ki gormedim, gorme firsatim da yok zaten; ama yorumlarindan anladigim kadariyla her zaman oldugu gibi televizyonda Turk kadinlarini milyonlarin onunde embesil gosteren, gerceklik disi reklamlardan biri galiba...Bence hic usenme, varsa sikayet edebilecegin bi yer ya da kurum, ver adam gibi dilekceni...Bu arada kimbilir, belki de suc Musa'da degil, onun isini kabul eden zihniyette!? :op

pire xxx

lale dedi ki...

o dediğine kesin katılıyorum, onu işe alıp başına tac yapan da suç. neyse, ordan da kurtulduk ya!
o reklam cidden salak yerine koyuyo bizi ya, ıyy nefret!

AssoRTieK dedi ki...

musa bu adresii bilmelii,okumalııı:)ders almalıı solucan şey nolcak!

lale dedi ki...

hehe :9
aman benden uzak olsun!

sevnurboray dedi ki...

laloş ben şimdi başlayayaım mı???
bir zamanlar intemadayken .... :)