12 Ağu 2008

Fetus

Eşim olduğundan daha genç gösterir.. Yaşı 33 ama bana kalsa 30-31 falan gösteriyo. Bence 33 olan birisi için 31 göstermek çok iyi bişey, yani o yaşlarda ben de 2-3 yaş ufak göstersem çok mutlu olurum..

Geçen gün bi müşterisi demiş ki 'evli misiniz?' 'evet' demiş. Ay müşterisi bi şaşırmış bi şaşırmış. Demiş ki 'sen taş çatlasa 24 gösteriyosun'.. Dün bunu bana anlattı mulu mutlu.. Ben ne yaptım? 'puhahahahahahah' diye bikaç dakika güldüm, gözlerimden yaşlar aktı. Sonra da dedim ki 'canım eğer sen 24 isen ben de fetusum'.

Güldü gülmesine de ondan sonra da 'ama genç gösteriyorum, ne var ki' dedi. Ben ona da güldüm. Genç göster tabi, zaten benim gibi güzel ve genç bi bayanın yanında çirkin ve yaşlı biri olmaz, yakışmaz! Ama anacım bi insan 9 yaşta küçük göstermez ki.. Di mi ama? Abartmış canım o müşterin senin. Yakalalık yapmış, fiyatı azıcık kırmak için seninle kanka olmak istemiş. Bence o adamla çalışma sen baksana yalanın bini bir para :) Dolandırır bu seni hahaha!

1 yorum:

Keddy dedi ki...

merhaba bu da benim blogum göz atarsan sevinirim http://keddynindolabi.blogspot.com/ sevgilerle