15 Ağu 2008

Bıktım

Klavyeden, bilgisayardan, sitelerden, beğendiğim fotoğrafları kaydetmekten, bilgisayar başında bişeyler yemekten, chat yapmaktan, yanlış tuşa basıp silmekten, ilgi isteyen kedimin (bilgisayarı kapattığı için) habire burnuma dayadığı kuyruğunu indirmekten, bu mahalleden, bu evden, bu mutfaktan, bu havadan, bu trafikten, bu koltuktan, bu duvarlardan, bu arabadan, bu sıcaktan kısacası içinde bulunduğum herşeyden sıkıldım...

Bi günlüğüne de olsa, (belki iki gün. çünkü bugün yarım, sayılmaz) en azından bu bilgisayardan ve klavyenin tuşlarından uzak kalmak istiyorum. Tıpkı hayatımda bilgisayar yokken yaptığım gibi kitap okicam. Kendimle ilgilenip maske yaparım, saçımı boyarım, bi güzel film izlerim. Yürüyüş yaparım. En sevdiğim yemek olan taze fasülyeyi yaparım, afiyetle yerim..

İşte böyle bugün başka yazı girmiyorum.. Herkese 'bilgisayarsız da bi yaşam olur' u hatırlatmak istiyorum...

Sevgiler...

2 yorum:

AssoRTieK dedi ki...

bizden de sıkıldınmııı:(
lale yaa hem bu saydıklarını yapıp hem bize yazsan olmaz mı yaww:)

lale dedi ki...

yok cnm sizden sıkılmadım :)
sadece bilgisayar başında bu kadar vakit geçirmekten sıkıldım, o kadarcık...