18 Ağu 2008

Tövbe Tövbeee

Efendim bir güzide yazımda daha size bloğuma google arama sonuçlarından teşrif eden bazı süper zeki insanların sorunlarından bahsetmek istiyorum. Dertlerine bir nebze de olsa derman olabiliyosam ne mutlu bana...

Şimdi bi tanesi ne yazmış hemen bakalım;
'tövbe etmek istiyorum bi daha aynı hatayı yapmaktan korkuyorum'.

ara not: bakınız 4. sırada çıkıyorum Allah'ıma bin şükür. tek istediğim buydu zaten...

Güzel kardeşim (muhtemelen kızsın (yada kızdın)) anladığım kadarıyla sen bi erkekle bi haltlar karıştırdın. Çünkü bi daha yapmaktan korkuyorum diyosan eğer belli ki işin içinde karşı cins var.

Bi kere öncelikle dün bana arkadaşımın anlattığı filmden yola çıkarak sana bazı önerilerde bulunmak istiyorum. Harika Avcı'nın bi filmi varmış.
Bu filmde Avcı'mız bi hayat kadınıymış, kötü yollarda dolaşıp duruyomuş. Günlerden bigün Tarık Akan'la evlenivermiş. Daha neler olmuş neler ama ben pek girmiyorum o konulara.
Asıl sana faydası olacak kısım şu; Avcı'mız evlendikten sonra tövbe etmiş ve gitmiş bi hamama (banyoda olur ama hamam daha etkili, fazla sıcak ya ondan herhalde) elinden tasla suyu kafasından dökerken 'çıksın ahmtler mehmetler, çıksın muratlar hüseyinler' demeye başlamış. Bunu bayaa bi süre yapmış (artık günahın sayısına bağlı herhalde ( sen sayısını hatırlamıyosan hamamda az üç gün takılderim ben sana )). Efendime söyliim sonra Harika'mız Avcı'mız piri pak olmuş, bütün günahlarından kurtulmuş...



Şimdi sen de bunu yap bence. Koskoca bu yollara düşmüş artistimizden daha iyi bilmiyosun herhalde dimi? O bu işin uzmanı olmuş filmde, yapıyosa bi bildiği vardır. Daha fazla dikbaşlılık etme. Daha sonrasında bu kirlerden arındıktan sonra Tarık Akan benzeri uzun boylu, yakışıklı bi erkek bulup evlenirsen daha iyi olur tabi. Ama dikkat et sonradan çocuğunun kalbi delik çıkabilir, tedavisi çok pahalı olduğu için sen bi adamla tedavi parasını çıkarmak için tekrardan fingirdemeye başlayabilirsin ve kocan seni bu durumda basar, eşşek sudan gelinceye kadar dövebilir. Yani biz madem bu filmi örnek aldık, devamını düşünmek lazım dimi anacım? Hım, hadi canım sen şimdi git bunları yap...

not: baktın daha da olmadı, dönüp dolaşıp aynı haltı yiyip duruyosun o zaman buraya canım hadi..

not2: eğer gavurla yediysen bu haltı o zaman da 'çıksın james'ler john'lar' diceksin tamam mı? bak unutma bunlar önemli..

bi not daha: anlattığım film de goggle'a yazılan cümle de tamamen gerçektir..

13 yorum:

sevnurboray dedi ki...

puhahahhaahahahahah :) hiç vakit kaybetmeden yazmışın laloşum inanamıyorum sanaaa :)
deli yaaa resimle canlandırma bile yapmışş...

lale dedi ki...

anacim denk geldi.yoksa aklimda yoktu yazmak. Yani oyle bisey aramislar ki yazmasam ayipti cuk oturdu :)

AssoRTieK dedi ki...

:)))):))
ya ben boşuna okumuorm senii,nassı döktürmüşünnn kısss:)

Adsız dedi ki...

yaw inanmiyorum yahu; ikiniz de delisiniz ve acayip komiksiniz, muhahahaaa... :-D

ben esas fotografin uzerindeki "Alisirsin" album adina kopup durdum; dikkat ederseniz olayin butunune ayri bi anlam katiyor!? ;o)

pire x

Adsız dedi ki...

Ah pardon, albumun ismi "Alisirim"mis bu arada!!! Iste o zaman daha anlamli oluyor, muhahahaaa.... :-D

lale dedi ki...

AssoRTieK
millet bana malzeme verdikça ben daha çok yazarım :)

lale dedi ki...

gülnurcum evet, bu dediklerimi yaptı baktı olmadı. artık alışıcak, yapıcak bişey yok :)

sevnurboray dedi ki...

abicim lale sen bunu bilerek mi yapıyosun kızım ????
neden harika avcının duş başlığı intemada sattığımız ''calipso'' duş başlığının birebir aynısı!! ??
sorarım sana;
bilerek mi yapıyosun bunu lalem !!!!

lale dedi ki...

kız tas o tas! hamam tası hahaha :)

sevnurboray dedi ki...

pardon yaaa harbiden duş başlığı calipso olarak gördüm abicim.doktor böle şeyler olabilir,daha yıllarca yoktan yere duş başlığı,klozet vb..gibi şeyler görebilirsin demişti :P

lale dedi ki...

haha, sakin olmak lazım tabi :)

kirazzade dedi ki...

senin bloguna ne yazarak geldiklerini nereden görebiliyosun? Ben buraların yabncısıyım da:) yeniyim bu blog dünyasında.

uyuz cadı dedi ki...

google analytics ekledim bloğuma, oradan görebiliyosun.