20 Ağu 2008

Neden, Neden, Neden

- Neden biri bişey teklif ettiğinde cevabınız 'evet' ise hiçbir problem yoktur da, 'ya pek istemiyorum, gitmeyelim' dediğiniz de telefonu kapatırken illa ki 'konuşuruz o zaman tekrar' denir?
Benim bişeyleri istememe, hayır deme gibi bi şansım yok mudur? Vardır da başkalarının mı bundan haberi yoktur?

- Neden kedim bulduğu her poşetin ve kutunun içine girince mutluluktan nefesi kesilir? Neden koskocaman evde bi dolu koltuk, yatak, ve kendi yatağı dururken rafta duran kutuyu ısırırp kapağını açmaya çalışır? Ben açtığımda da hemen içine atlayıp 3 saniye içinde mutlu mutlu uyukuya dalmayı nasıl başarır? Ve kendisi neden şu koca dünyadaki en tatlı kedidir? Ben mi çok şanslıyımdır, yoksa 'yavrum bana güzel görünür' hesabı mıdır?
Kedimi bilenler hemen yorum yazıp 'evet, dünyadaki en tatlı kedi gerçektende seninki' desin, yoksa dalarım!.

öneri: üşeniyosanız yazdığım cümleyi copy-paste yapabilirsiniz, o da makbule geçer....

4 yorum:

AssoRTieK dedi ki...

evet, dünyadaki en tatlı kedi gerçekten de seninkiiii:)
-seni kırarmıyım bn şirineem-

lale dedi ki...

vay be görmeden de olsa en tatlı kedinin benimki olduğun anlamışsın..
demek ki anadilimi nasıl kullanıyorum, edebi yönüm nasıl bi kuvvetli, okuyucuma elektriğimi nasıl bi veriyosam... gözleri kapalı da olsa mesajı kapıveriyolar :)
ben neymişim be :)

ay iyi ki açmışım şu bloğu pek bi eğleniyorum.

Adsız dedi ki...

muhahahaaa...wallaha iyi ki bu blogu actin lale, inan, nese getirdi hayatima...resmen muptelasi oldum, hergun bloga ugrayip bakmadan edemiyorum...bu arada "Bal" hanim baldan tatli, muhahahaaa...yok yok, saka bi yana, karakter bi kedi kizimiz wallaha... ;o)

pire x

lale dedi ki...

haha, merci gülnurcum. seninde yaptığın alışveriş harekatı benim hayatıma neşe getirdi valla :)
bi de yazışmalarımız, çok komikler :)

bal hanım aşkım benim. yiyorum onu sabah akşam, kibar kızım benim o...