22 Ağu 2008

Dalarım Sana

Ya bi insanın hayatı boyunca sahip olduğu bütün masalar mı ayağını keser?

Tabi şimdi hiçbişey anlamadınız.
Oturun bi çalışma masasına, bacak bacak üstüne atın. Bakın bakalım üstte olan ayağınızın tam bilek üstüne denk gelen kısmı nereye çarpıyo?
Dalasım geliyo bütün masalara. Hangi embesil tasarlamış bi fikrim yok ama, ben de çok leylek değilim yani. Standart bi boyum var, neden sürekli aynı şey oluyo yaaaa!!!

ufak not: bazen bu yüzden internete girmiyorum. 'amaaan' diyorum, 'şimdi gidicem oturucam yine, ayağımı kesicek'. bazen günde 2-3 yazı yazıyorum, bazen bi tane. işte o bi tane yazdığım gün bilin ki ben iyice psikopatım, sinirliyim ve masayı çekecek halim yok. yoksa oturup yazarım yani.. işte bikaç yazı yazdığım gün de daha bi iyiyim, masaya katlanabiliyorum demektir.

Hiç yorum yok: