29 Ağu 2008

Otur Aşağıya

İtiraf ediyorum; o yemek bloğunda 'misafirleriniz yaptığınız yemeyi beğenmezse ne yaparsınız?' gibi bi konuya 'beğenmezlerse zıkkımın kökünü yiyin derim' yazan bendim!

Ama ne yapayım? İçimden gelen oydu, herkes ' ay çok üzülürüm, hemen bişeyler daha yaparım' falan yazmış. Yalan! Kuyruklusundan hem de...

Uydurmayın, kibar olucaz diye yalancı olunmaz.. Yaparsınız tabi ama bütün gün misafir gelicek diye hazırlık yaptıktan sonra, 'ayyy ben bunu yemem amaaaa' diyen misafire kim seve seve başka bişeyler hazırlar ki? Eğer varsa bile, o ben değilim...

not: galiba tek dürüst bendim...

2 yorum:

Yeliz dedi ki...

lale, patavatsız insanlar ne olcek :)sıkıyorsa bana gelen biri söylesin bakiyim hiçte lafın altında kalmam, misafir umduğunu değil bulduğunu yer canım işin içinden çıkarım:)

lale dedi ki...

bencede patavatsızlar, mmisafir bulduğunu yer. beğenmezse de zıkkımın kökünü yer oturur aşağıya :)