30 Ağu 2008

Sivri Zekalar

Efendim adetim olduğu üzere, siteme arama sonuçlarından gelen insanların ne amaçla geldiğini okuyarak sıkca eğleniyorum..

Yani olmaz ya hani, bigün gelir eğer ben bişeye uyuz olmaz ve yazı yazamaz hale gelirsem, bu insancıkların google arama kutucuğuna bıraktığı izler bile beni ömrümün sonuna kadar götürür.

Bu defa uzun uzadıya yazmıyorum, kısa kısa yorumlarla asıl komikliğe odaklanmanızı diliyorum. Cevher bende değil yani, Türk insanlarında.
Şimdi cevher nereden çıktı? Sanki bana cevher diyen oldu?
Ama bi dakika canım Gülnur' cuğum bende cevher olduğunu söyler sıklıkla..
Ah Gülnur' cuğum ah, bi sen anladın kıymetimi...

Neyse başlayalım;

Cevher 1: 'ilk evlilik görüşmesinde neler konuşulur?'

- Anacım ben sana ne desem yalan yani...
Bi kere 'evlilik konuşması' ne ola ki?
Herhalde sen biriyle evlenmek istiyosun, adamla ilk buluşmamda ne halt edicem diyosun..
Evde kalmış ve son şansını deniyosan eğer, ben sana bol bol fingirde derim. Bu zeka seviyesiyle çok konuşmaman senin için faydalı olur.
Sen susta vücut dilin konuşsun, ne diyeyim ki başka?

Cevher 2: 'ille de roman olsun yarışmasından babasının kızı neden oyun dışı bırakıldı?'

- Ya kimin kızı? O 'babasının kızı' diye tarif ettiğin organizmada 'baba' kim, 'kız' kim? Senin kafan çok karışmış, benimkini de karıştırmadan çek git sitemden!

Cevher 3: 'havaalanına metroyla gidilirmi?'

- Evet!

Cevher 4: 'gerdek gecesi yapılacaklar'

- Liste olarak mı verelim, yoksa şöyle bi anlatalım sen doğaçlama mı takılmak istersin?
Hani 'marketten alınacaklar', 'yarına ödev olarak yapılacaklar' gibi zorunlu mu bunlar? Yapılacaklar- edilecekler...

Cevher 5: 'uyuzlar elele'

- Hahaha, bu ne demek ayol? Mesela Sevnur ve ben elele tutuşsak olur mu istediğin acaba?


Cevher 6: 'erkekleri koşturmak tüyolar'

- Şimdi bu genç kızımız da google' da arama yapmak için diğer arkadaşları gibi soru cümleleri, dertleşme isteği gibi şeylerin içine girmeden sadece anahtar kelimeler yazarak sonuca ulaşmaya çalışmıştır.
Hani ' bi erkeği peşimden nasıl koşturabilirim acaba google?' demek yerine 'erkekleri koşturmak tüyolar' demiş. Doğru yola biraz daha yaklaşmış, ama bı doğru sadece 'anahtar kelime' sahasında oluşmuş. Yani kafa olarak doğru yola gelmesine daha çok var, hatta doğru yola gelmeden kötü yola düşme ihtimali daha bi yüksektir..

Cevher 7: '
gerdekte ne yapılır?'

- Al bi salak daha!


Cevher 8: 'çağla şikelin saç rengini merak ediyorum'

- Ben de uzayda hayat var mı onu merak ediyorum, nolucak şimdi...

Bak canım bunu öğrenmek için google karşısında bu kadar ezilip büzülmeye gerek yok.
Çağla Şikel yazıyosun , sonra ordan beğendiğin saç rengiyle olan bi fotoğrafını çıktı alıyosun. Kuaförüne gidiyosun, ve asıl orda diyosun 'çağla şikelin saç rengini merak ediyorum'...
Kuaför kişi de sana diyo ki, şudur budur.
Paran varsa boyatıyosun, yoksa cevabını bulmuş bi şapşal olarak eve gelip kıçının üstüne oturuyosun..

Eğer deseydin ki 'saçımı çağla şikel gibi boyamak istiyorum', bak o zaman sana sadece rengi öğrenme tüyolarını vermelke kalmayıp, nasıl boyatacağını da anlatırdım.. İşte doğru kelimelerle arama yapmanın önemi burada devreye giriyo cicim...


not: bu kulvardaki eylemlerim devam edecektir...

6 yorum:

pammuk dedi ki...

pes yani pes!hey allahım ne insanlar var yahu :)eylemleri durdurmak yok devam devam :):)

lale dedi ki...

daha çoklar bende :)

JuVeNiL dedi ki...

cadı,nasıl bakılıyor bu sitemizde arama yaptıkları çubuğa?

uyuz cadı dedi ki...

anaa juve kız nerelere gittin sen, tee 2008 :))
canım onun için sitenin html'ine goggle analytics kodunu ekliceksin sonra görebiliyosun kim nedir ne değildir diye.
bak buradan http://www.google.com/intl/tr_ALL/analytics/support.html

JuVeNiL dedi ki...

:) her yeri kurcalarım ben:D analytics i kullanıyorum;ama yeterince kurcalamamışım:D hemen bakıcam..

uyuz cadı dedi ki...

kullanıyosan raporu görüntüle de, sonra trafik kaynaklarına genel bakış, oradan da sağdaki anahtar kelimeler'e tıklıyosun ta taaaa :))