30 Ağu 2008

Na Na Na Na Na, Zıkkımın Kökü Zıkkımın Köküüüü

Şu Selena mıdır nedir bi çocuk dizisi var ya, nasıl bişey o?!

Dizideki başrol oyuncularımız minnacık boylarıyla birer sevgili yapmışlar..
Bi de iğrenç ve vıcık vıcık çift oluvarmişler.. 'Aşkıııııııaaaaammm', 'hayatıııııııımmmm', 'ama canım ben seni çok seviyoruuuuuuuuummmmm''...

Onlar nasıl çocuk öyle? Spastik spastik, elele dolaşmalar, dizdize oturmalar.
İzlesin çocuklar da bu dizileri ondan sonra hergün bir sevgili değiştirirler...

'Hayır Melisaaaaaa, seni sevmiyoruuuuaaaammm. Sen benim dünkü aşkımdın, ben bugün Selinsu'ya aşığııııaaam tamam mııı? Rahat bırak beniiiiiiaaa!!'

Noluyo ya, ne biçim çocuksunuz, ne biçim 'aşk' hayatlarınız var?
Bi makyajlar, bi kıyafetler, bi aksesuarlar.. 14 yaşındaki kuzenimin yaptığı makyajı 26 yaşımda olmama rağmen şu anda yapamam. Yada giydiği şeyleri giyip sokağa çıkamam.

Ben mi çok saftım, geç geliştim? Yada şimdikiler mi kaşar anlayamıyorum...

5 yorum:

AssoRTieK dedi ki...

dimiii,bende hiç sewmiorm,tutmaz bu dizi dedim ama maksat uyuzluk olsun bana tuttu işte!
iyi işi yapıolarmış gibi hawaya girdilerde bide!

lale dedi ki...

ya izleyen çocuklar spastik yani...
bide ordaki o selena hanım rol yapabilse, belki daha güzel bişeyler olur.. yada hayır, her halükarda hiçbi halt olmaz o diziden :)

Adsız dedi ki...

selena nın sesini duyduum an tüylerin diken diken oluyor inanın.

Yeliz dedi ki...

bide durmadan tekrarını vermezler mi sinir oluyorum. çok izleyeni var halbuki ne kötü bir senaryo :)

lale dedi ki...

aa öyle demeyin ama, iyilerin dostu kötülerin düşmanıdır kendisi :)