30 Ağu 2008

Gel, Yaparız Bişeyler

'Birilerini dövmek istiyorum ama benden büyük'

Bu cümle bi bıcırık tarafından google'a yazılmış, e dövmek istiyorum falan deyince de benim bloğumun çıkması çok doğal, çünkü ben sürekli birilerini dövmek istiyorum...

Bu yazdığı cümle o kadar hoşuma gitti ki, ilk okuduğumda kahkaha attım..

Kim bilir ne kadar canını sıkmışlar çocukcağızın, artık ne yapacağını şaşırmış..

Yerim seni ben! Sen kimi dövmek istiyosun, gel bana söyle.. Ben dövemesem de birilerini gaza getirip iki tokat attırırız hiç merak etme...

4 yorum:

Yeliz dedi ki...

yazılarını ne zaman okusam gülümsüyorum:) alemsin, sevgiler

lale dedi ki...

çok merci :)

ben de seni yazılarını ne zaman okusam, içimde hiç susmayan alışveriş canavarı beni dürtükleyiveriyor..

aslında zararlı benim için bloğun, ama ailecek severek takip ediyoruz :)

Yeliz dedi ki...

bende alışveriş canavarı gibi görünüyorum belki ama değilim almanın sonu yok:)webte geziyorum tozuyorum öneriyorum maksat eğlenmek fikir edinmek olsun :)

lale dedi ki...

tabi canım, sitene her yazdığını alsan zaten yiyecek ekmeğin kalmaz :)
ama benim iştahım çok kabarıyo senin sitede :)