29 Eyl 2008

Bazı İnsanlar Neden Daha Çok Üşür?

Hürriyet gazetesi bugün Toronto Üniversitesinde yapılan bir araştırmaya yer vermiş. Nedense bazı üniversitelerde sürekli araştırmalar yapılır, o da ayrı birşey..
Görevli psikologlar iki araştırma yapmışlar, kendilerini dışlanmış hisseden kişilerin, bir odayı, herhangi bir dışlanma hissi olmayanlara kıyasla daha soğuk bulduğunu bulmuşlar.
Yok efendim bir grup varmış kimse onlarla konuşmamış sonra üşümüşler falan filan..
Bana çok saçma geldi. Hayatım boyunca hep çok üşüdüm çünkü, bu da benim hep asosyal ve dışlanmış bir hayat yaşadığımı mı gösteriyor?

Alakasız, bu benim demir eksikliğimden kaynaklanan bir sorun. Ne yapacağım şimdi üşüyorum diye psikoloğa mı gideyim?!

Bi gidin başımdan ya!!

not: haber de burada...

2 yorum:

GERÇEK ZAMANLI TEK PRENSES,ÜFÜRÜKTEN.. dedi ki...

bende çok üşürüm..
bazen yazın bile üşürüm..
yalnızlıktan mıymış?
olabilir belki de :(

uyuz cadı dedi ki...

aman yok, çok alakasız bence..