20 Eyl 2008

Ciyaklama Zanaatı

Koskoca kadınların çocuk gibi konuşmaya çalışmasından daha itici kaç şey vardır acaba?

Ses tonuna katlanılamaz bir incelik vererek;

- 'ama ben onu iştemiyoyuuum!'

- 'bana ne ama bana ne, bana onu alıcakşşııınn!'

- 'ben küçük bi kıs çocuğuyum, ne dersem yapıcakşınn, iştiyoyum işte iştiyoyuuuum!'

Kazık kadar olmuşsun be kadın, küçül de cebime gir bari.

Hem zaten çocuklar da sevimsizdir. Herşeyi ister, alınmadığında da yapmacık olduğu ve tamamen çıkarlarına hizmet ettiği apaçık bi viyaklamayla ortalığı ayağa kaldırlar.

- 'ama annneeee, ben onu çok iştiyoruuuum'

- 'hayır olmaz, alamayız'

Suratta son şansını deneyen, cin gibi olmasına rağmen aptala yatmış, sevimli olmaya çalışan bi ifade ve kıç kadar boyuyla aşağıdan aşağıdan gözlerini süzerek, istediği şeyin hemen bi yanındakini eline alıp 'o zaman bunu alalım' der.

O anda ne istediğinin hiçbir önemi yoktur, amaç, ciyaklayabilme yeteneğini tehdit unsuru olarak kullanıp birşeyi yaptırabilmektir.

İstediği alındığındaysa da bir saniye içinde ağlaması duran, boyundan büyük olan egosu tatmin olmuş, elindeki salak şeyle etrafa gülücükler saçan bi hobbit görürsünüz.

İşte o anda benim içimden bi ses 'git döv onu, evet evet yapabilirsin. sen ondan büyüksün, en fazla yine cıyaklar. git bi tane patlat' der..

Başka bir ses ise; ' sakın ha aptal! anası babası bi dalar sana görürsün dünyanın kaç bucak olduğunu' der.

İlk ses ikinciye cevap verir; ' bi kere salak sensin! ayrıca da anası babası horozlanırsa onlara da dalarsın, nolucak kızım' der..

Sonra ben kendime gelir içimdeki sesleri susturup olay mahalinden hızlıca uzaklaşırım.
Çünkü eğer uzaklaşmazsam, o hobbite gerçekten dalabilirim..

4 yorum:

pammuk dedi ki...

Kocaman kadınların çocuk gibi konuşma kısmı beni çileden çıkaran kısım.Hele şimdi okulda(maalesef)sevgililerine yaptırmak istediklerini bebek gibi konuşarak yaptıran kızlar moda.
*ben yeni biy yüzük istiyoyuum noluyyy ya da *bebeğiim beniim; minik bebeğinin kaynı çuçulata(çikolata demek istiyo) çektii alsanaa gibi.
hangisi daha sinir bozucu acaba eşek kadar kadınlar mı küçücük veletler mi :)

lale dedi ki...

o eşşek kadar kadın sinir bozucu, çünkü adı üstünde eşşek kadar olmuş. taklit yaparak sevimli olmaya çalışıyo.

çocukta sinir bozucu, çünkü bir çocukta olması gereken saflık onda yok. aslında gözlerinden ışıklar fışkırıyo, zekadan ölecek. ama saf ayağına yatıyo.

o yüzden her ikisi de sinir bozucu bence :)

Adsız dedi ki...

yaw o konusma tarzi beni de yillardir deli etmekte; neden, nasil, nicin kendini bi insan evladi bu kadar embesil bi duruma sokmak ister ki? manipulasyonun da bu kadari yani, ya da kardesim, cevredeki erkekler acaba bunu nasil karsiliyor? orasi da ayri hikaye degil mi?

pire xxx

lale dedi ki...

embesil işte!