26 Eyl 2008

'Dost' Digitürk

Şu Digitürk reklamının metnini kim yazmış acaba?
Eğer birgün yolu düşer de bu yazımı okursa, onu çok başarısız bulduğumu bilmesini isterim..


Toplamda 2 dakika falan süren bir reklamda yüz kere 'dostunuz' deyip duruyorlar.

Ne bu be?
Kırk kere söyleyince kafamıza mı kakılacak, hemen gidip yapacak mıyız?
Hem bu devirde gerçek 'dost' u kim kaybetmişte biz bulacağız? Herkes birbirinden faydalanma, arkadan kuyu kazma ve kazık atabilme derdinde..


Heey, sen kime 'dost' tan falan bahsediyorsun?
O dediğin eski Adile Naşit, Münir Özkul filmlerinde kalmış..

Hem ayrıca da eğer Digitürk' ten indirim almak istiyorsanız hiç 'dost' bulucam diye debelenmeyin, gerek yok.
Benden size tavsiye, açıyorsunuz müşteri hizmetlerine bir telefon, 'kardeşim ben digitürk' ümü kapatmak istiyorum' diyorsunuz. Onlar da 'aaa neden amaaa?' diyor.
İlkinde biraz ağırdan alın, zaten sabrınız taşıp azarlayana kadar birkaç defa daha arayacaklar.
Hemen 'şu paketi verelim, indirim yapalım' falan diyecekler.. O zaman 'eh iyi bari çok ısrar ettiniz' falan deyip kabul edin..

Bunu bana yaptılar, o kadar çok arayıp rahatsız etmişlerdi ki ben sinirlenip kabul etmedim. Malum, keçi inadım.. Hem zaten onların yapacağı üç kuruşluk indirime de kalmadımç.
Kapattırdım, bir yıl sonra gidip tekrardan açtırdım. Hem de şu an hiçbir indirimden falan faydalandığım da yok! Paşa paşa neyse ücreti ödüyorum..

Zaten bu öneriyi de iki kuruş için canını verebilecek cimriler için yaptım...

not: bu arada digitürk rüzgarda yayın yapmayo reddediyor, en azından bizde bu böyle. mesela bugün hava rüzgarlı olduğundan tv' muz kendi kendini imha etmiş durumda. ben de evde ses olsun diye yine bbc' nin beldesellerini koydum, içerden sesi geliyor. yok kaplumbağalar ölücekmiş, çok dalga varmış. bi dolu iç karartıcı şeyler anlatıp duruyor. yani içim içimi yedi burada kaplumbağalar için, nasıl üzüldüm... yok anacım, bu belgeseller ya korkutur yada ağlatır...

Hiç yorum yok: