18 Eyl 2008

Elektirik Yok, Ben Ne Yapayım?

Efendim malumunuz, yeni yayın dönemi başlamış olmakla birlikte 'haydi milletcek evlenelim' temalı programlar da yeniden ekranlarda..

Ben çalışma odamda resim yapmakla meşgul iken, içeride açık olan televizyonda da yine aynı tema kafamıza kakılmaya çalışılıyor..
Gidip kapatmakla, iki arada bir derede kulağıma çalınanlarla birkaç yazı konusu çıkartabilmek arasında gidip geliyorum...


Sürekli şunu duyuyorum; 'elektrik alamadım'.

Teyzecim sen gelmişsin zaten 50 yaşlarına, daha ne elektriği bu yaştan sonra. Bence kafadan sıkıyorsunuz, duymuşsunuz bir laf habire söylüyorsunuz..

Nacizane fikirlerim;

elektrik alamadım= ay ne bu böyle kapkara adam, bir de utanmadan gelmiş

elektrik alamadım= anacım beş kuruşu yok, bana nasıl bakacakmış

elektrik alamadım= ay hem kel hem fodul

elektrik alamadım= göbeğe bak göbeğe

elektrik alamadım= gecekonduda mı oturacağım, cık cık cık

elektrik alamadım= yav bi git başımdan be

elektrik alamadım= beni ne doktorlar ne mühendisler istedi, sana mı varacakmışım peh

elektrik alamadım= ter kokuyo be

elektrik alamadım= bir arabası bile yok

elektrik alamadım= anam bu yaştan sonra bunun anasıyla oturmam ben

elektrik alamadım= eski karısı bırakmış gitmiş, şimdi ben bunun çocuklarına mı bakacağım bir de

elektrik alamadım= buralara kadar çıktık, en iyisini bulalım bari

elektrik alamadım= anam, televizyona çıktım rezil oldum. bir de bunu alırsam tam rezillik valla

elektrik alamadım= saraylara layık kadınım ben, bu kimmiş ki

elektrik alamadım= bugün git yarın gel

elektrik alamadım= git bir daha gelme

elektrik alamadım= hadi ordan sümüklü

elektrik alamadım= taktı bu da bana ya

elektrik alamadım= şurda oturan adam daha yakışıklıymış

elektrik alamadım= bıyık bıraksa fena olmaz aslında

elektrik alamadım= o gömlek ne be

elektrik alamadım= anam bu horlar geceleri

elektrik alamadım= içiyo bu içiyo. tipinden belli

elektrik alamadım= ay gece karanlıkta görsem ben bunu ödüm kopar

elektrik alamadım= benim rahmetli bundan daha iyiydi

elektrik alamadım= emekli ayol

elektrik alamadım= beni de bulamadı şöyle zengin bir tane

elektrik alamadım= saç ektir bence

elektrik alamadım= sunucuya yazdı sanki

elektrik alamadım= boyu kısa ayol

gibi, gibi, gibi....

2 yorum:

a. gizem dedi ki...

ayyyy
en çok şuna koptum:
"ay gece karanlıkta görsem ben bunu ödüm kopar"

lale' cimm ofisin içinde deli gibi bi kız gülüyo, millet deli zannediyo, bakıyolar garip garip :)
ama sen çok yaşa, çok güzel başladı günüm :))

lale dedi ki...

gül anacım, gül :)

güzel devam etsin günün...