22 Eyl 2008

Format Değiştirin, Şimdi, Hemen!

Şu yemek programlarına takmış durumdayım..

Bir soru sürekli aklımı kurcalıyor. Neden bütün iki kişili yemek programlarında aşcının yanındaki tip yemek hakkında hiç birşey bilmez?
Neden ya? Bunu çok merak ediyorum. Hayatında dandik bir makarna tarifinin ötesine geçememiş bir süslü kadın ve en büyük otellerde şeflik yapmış, yurtiçi-dışı bir sürü ödülü olan yetenkli bir aşcı. Bu mudur yani programın formatı? E, çok saçma.

O kız neden yemek pişiremiyor ki? O da bilsin birşeyler, bir çeşitte o attırıversin. Ne bileyim şef yemek yaparken o da bir tatlı yapsın mesela. Öyle bön bön bakmaktan daha iyidir.

Az evvel yine süslü püslü, yemek yapamayan, elinde içinde hiç birşey yazmadığına emin olduğum kartlarla duran kızımız aşcısına ''aa ben de öğreniyorum artık ama, bak demin karamelize dedim'' dedi. Yani pes, ne diyeyim ben sana şapşirik kızımız!

Sanki atomu parçalamışsın gibi ne seviniyorsun? Alt tarafı 'karamelize' diyebilmişsin..

O da kesin kuaförüne ''ay böyle karamel rengi gibi olsun'' dediğin için aklında kalan bir kelimedir.

Hiç yorum yok: