15 Eyl 2008

Hayvan Beslemek Ya da Beslememek, İşte Bütün Mesele Bu!

Yokluğumda daralıp mail atan arkadaşımın yazısını sizlerle paylaşmak istiyorum...

Kendisi büyük ablasının köpeği olan Pedro' dan bıkmış (yine).

Pedro bir yorkshire terrier.
Tabi bu fotoğraftakilere benzemiyor. Cin solarak aynılar, fakat Pedro beyimizin sapsarı, dümdüz ve çok güzel tüyleri var, tıpkı annesi gibi. Annesinin saçları da Legolas' a benziyor. Anneyle oğlunun saçları aynı yani..

Pedro çok huysuzdur, yer yer yabancılara yer yer ev halkına karşı.
Arkadaşımı delirten konular da yine onu tuvalete çıkarmışken yaşanan olaylar... Ama yazık, ben kıyamam yine de ona...

Mail 1:

Pedro' yu dolşatırırken çevredeki çocukların '' aaaaaa ne şekerrrrrr , niyee korkuyosun kiiiiii
( bir cevval çocuk yanındaki biraz daha yaşça küçük çocuğa sölüyo ) küçücükkk bişeyyyy'' diyerekten Pedro' nun üzerine yürüyüp, benim bu arada gösterdiğim her türlü çabaya rağmen ( yüzümü asaraktan pedroyu saklamak, çamurlu patilere rağmen kucağıma almak gibi... ) Pedro' nun da bir pitbull edasında çocuklara o bet sesi ile bağırıp çağırmasından ve zavallı bendenizin yüzünde bu gerginlikten dolayı geri dönüşü olmayan kırışıklıkların oluşmasından
NEFRET EDİYORUUUMM !!!!!

Ve utanarak sölüyorumki ben hayvan beslemeyi artık sevmiyorum... Çünkü eminimki insanoğlundan kat kat daha iyi olan hayvanların bile heralde bana kastı var ve beni uyuz ediyolar... Bana herşey batıyo artık..

Bu yazıyı çok ciddiye almayın.. Muhtemelen sağlıksız bir ruh hali ile yazıldı...

sevgiler...

Mail 2 (birinciden yaklaşık 10 dakika sonra):

Hayır konuşmayayım konuşmayayım diyorum kendimi tutamıyorum;

Bu hayvan köpek diil mi kardeşim??? Köpek... Yıllar yılı daha doğrusu asırlardır köpeklerin insanlarla özellikle de çocuk milleti ile arkadaş olduğu bilinen birşey diil midir??? Evet öyledir..
Sen köpeksin kardeşim... Köpeksen de köpekliğini bileceksin!!! Çocuklardan hoşlanmasan bile onlara pitbull gibi saldırmayacaksın!!! Çocuk parçalamak ve gazetelere haber olmak pitbull lara özgü bişeydir. Senin küçücük bir terrier olarak buna hakkın yok!!!

İkincisi hormonları tavan yapmış koruma içgüdüsü yüksek anneler ile beni karşı karşıya GETİR MEYECEKSİN!!! Kadın haklı yani...
Ve kimse bana şimdi yaşlı köpektir idare et edebiyatı yapmasın kardeşim.. Pedro bunu ceninken planlamıştı ve buna programlanmıştı!!!

Ayy kendimi çok kötü hissediyorum sinirlerime karşı koyamadığım için...
Bir gün Pedro ölse eminim çok da üzülürüm. Allahım affet sen beni.. Ama dayanamıyorum yaaa. bu hayvanın bu hareketlerine DAYANAMIYORUM!!!

siz beni yine affedin,ciddiye almayın.

sevgiler


Sen çok yaşa e mi? O kadar nefret kusmuş, bir de arkasından sevgiler demiş :)

2 yorum:

sevnurboray dedi ki...

lalenin buraya taşıdığı o psikopat satırların sahibi benim ...
pişman değilim tek kelimesinden bile ...
yine olsa yine yaparım ... :P
yaşasın fikir özgürlüğü :)

lale dedi ki...

yazık minnacık hayvanla uğraşıyosun,bi de pişman diilim diyosun.
cık cık cık...
:)