17 Eyl 2008

Ölmeden Mezara Girdim

Denizden çok korkarım..

Öyle ki onca yol tepip buralara kadar gelmişken beni bıraksalar tatilimi havuzda geçiririm.
Bir takım baskılar v.s. sonucu boyumu geçmeyecek kadar olan kısımda, gözümde deniz gözlüğüyle manyak gibi etrafıma bakarak yüzme numarası yaparım.

Korkma nedenim yüzememek yada boğulma fobisi falan değil. Aslında iyi yüzerim, boğulmaktan falan kokrtuğum da yok.

Tek derdim denizin içinde yaşayan binbir çeşit abuk subuk hayvan ve neden varolduklarını anlamadığım organizmalar..

Koskoca deniz anacım, içinden ne çıkacağı belli olmaz ki.

Sen git bütün kış Nat. Geo Wild falan izle, ondan sonra bi tarafın yerse gönül rahatlığıyla yüz denizde..

Belgesel izleyelim, genel kültürümüz artsın! Hadi ordan, ne genel kültürü...

Bu belgeseller adamı ölmeden mezara koyar ben size söyleyeyim. İzlemeyin kardeşim!

Eğer ben manyak gibi belgesel izlemeseydim denizin dibindeki o ecüş bücüş canlılardan haberim olmayacaktı. Bugün de şu dakilarda havuz başında pinekleyip yazı yazmak yerine denizde cahil cesaretim eşliğinde eğleniyor olacaktım..

Başıma bi halt gelseydi de bilmeden giderdim işte..

- ' ay nerede benim deniz gözlükleriiiiiim, buralarda balık mı var ne?!'

- ' deniz ayakkabım nerdeee! tekini bulamıyorum, onlar olmadan uçağa muçağa binmem ben!' demezdim.

Özellkile de BBC' nin Yeryüzü Belgeselleri serisini esefle kınıyorum..

Yok efendim evimizdeki misafirlerimiz böceklermiş, yok yediğimiz bi dolu yemeğin içinde neler varmış neler..
Yılda farketmeden bilmem kaç kilo böcek yiyormuşuz.
Dünyanın en zehirli hayvanı bir buçuk santim boyundaki denizanasıymış. Sizi ısırdığını farketmizyormuşsunuz bile. Isırıldıktan yarım yarım saat sonra mideniz bulanıp başınız dönüyorumuş birkaç dakika sonra felç olurp nefes alamaz helde ölüyormuşsunuz..

Şimdi bunu bana neden anlatıyorsun sevgili BBC! Ben bu belgesel serisini Türkiye' ye gelir gelmez aldım, amacım korkmak ve tatilimi zehir etmek değildi ki. Görmeyi hayal ettiğim şeyler değişik sevimli hayvancıklar, işte ne bileyim panda olur, aslan kaplan olur. Böyle sadece ve sadece safariye çıkmadıkça karşılaşma ihtimalim olmayacak hayvanlar sürüsünü tanımaktı.. Ama sen ne yaptın?!
Şu yaşadığım üç günlük hayatı bana dar ettin, dar! Tabi bu sadece senin suçun değil ki, Nat. Geo. ailesi de nasibini almalı...

Bi kanal yılın 340 akşamı köpekbalığı belgeseli mi verir canım?!

Normal kanallara da sakın koymayın anacım belgesel melgesel.. Böyle iyi.

Türk halkını ölmeden mezara koymayın çok rica ederim!

2 yorum:

a. gizem dedi ki...

iskeleden denize girsek, ayaklarımız yere değmeyecek derinlikte falan yüzsek... o kadar da tehlikeli olmaz dimi laleeee ?

lale dedi ki...

yok anacım, o hiç olmaz. ayakların mutlaka yere değmesi lazım. Birşeyden kaçma ihtiyacı duyarsak yürümek yada koşmak yüzmekten daha hızlı olacaktır..

Aman sen beni boşver, ben sıyırmışım zaten. Yüz dilediğin gibi :)