24 Eyl 2008

Türk Olmak İstiyorum, Capon Değil!

Bir kadın nelere özenir?

Güzel, bakımlı saçlara, minnacık bir buruna, ince bir bele, güzel ayaklara, kalın dudaklara, uzun bir boya, çıkık elmacık kemiklerine, küçük bir kalçaya vs vs. O kadar çok şey sayılabilir ki..

Peki ben neye özeniyorum? Yukarıda yazdıklarıma değil de, göz kapağı olan kadınlara özeniyorum!
Yok böyle birşey ya... Neden ben capon gibiyim, neden gözkapağım yok? Neden ha neden?!

Ben de güzelce göz makyajı yapmak istiyorum, rimel sürdüğümde kirpiklerin gözüksün istiyorum, istiyorum da istiyorum.

Beni capon yapan hangi hücrelerse hepsini esefle kınıyorum!

2 yorum:

sevnurboray dedi ki...

laloş varya inanmıcaksın ama ben de düşük göz kapağı olan hatunlara çok özeniyorum hatta öle ki göz kapağımı daha dar göstermek için ona göre makyaj yapmaya başladım ....biz kadınlar hastamıyız neyiz ???
sen üzülme dostum gayet güzel bir göz kapağı sahibisin :)

lale dedi ki...

aman yok be sevnur.
sen düşük göz kapağından bahsediyosun. bu olguda bile bi göz kağağı var yani, ben de o da yok