22 Eyl 2008

Uyku Yasal Bir Durumdur

- 'Ben masumum hakim bey, hiçbir suçum yok. Gerçekten yok!'

- 'Hayır, masum falan değil.. Gözlerimle gördüm.. Basbaya uyuyordu işte.'

- 'Yalaaaaaan!! Yeter artık, sürekli beni geceleri uyumakla suçluyorusun. Yüz kere uyumuyorum dedim. Film izliyordum, uyuduğum falan da yok!'

- 'Hayır hakim bey, asıl yalan söyleyen o.. Geceleri televizyonun karşısında hep uyuyor.'

O kadar komik ki..
Sanki bir mahkeme salonundayız, eşim geceleri film izlerken uyuyakaldığında her defasında 'hadi kalkta düzgün yat. Her tarafın tutuluacak' diyorum.


O da hemen savunmaya geçip, 'hayır canım uyumuyorum aa, bak film izliyorum ben' diyor..

Bu haftada 2 yada 3 gece olan bir durum.

Dün gece yine aynı şekilde uyumadığını iddia ettikten üç saniye sonra horlamaya başladı.
Ben de kahkaha attım. Sonra 'neden güldün?' dedi, anlayamadı tabi uyku sersemi..


Çok komik, sanki uyumak yasadışı birşey, bir suç.. Her defasında inkar ediyor.

Uyu anacım, uyu. Hepimiz yeri geldiğinde uyuyoruz. Rahat ol yani...

4 yorum:

a. gizem dedi ki...

ofiste uyusak lale? :)))

Adsız dedi ki...

yaw lale'cim o televizyon karsisinda koltukta uyuyakalma meselesine ben de ayri bi uyuz oluyorum; yakaladigimda da "git yataga yat" diyorum, bak hemen nasil inkar ediyor??? hatta bazen butun gece de o koltugun uzerinde uyunuyor bi de, iyice sinir oluyorum. ayni seyi ben yaptigimda da tutup beni zorla uyandirip yatak odasina suruklemesini biliyor ama...artik ben vazgectim wallaha, uyudugunda direkt koltugun uzerinde birakiyorum kardesim, ne hali varsa gorsun kardesim...bu yastan sonra bi de dadilik mi edecegim yani diyorum kendi kendime???tutup beni "uyku polisi" yaptiriyorlar zorla wallaha, aman yeter diyorum!? :op

pire xxx

lale dedi ki...

bütün erkekler aynı o zaman, ben burdan o sonucu çıkarıyorum :)

valla anacım, ben de bıraktım. ama kısmen bırakabildim. geçen gün de koltukta oturmuş, ayaklarını sehpaya uzatmış o şekilde saatlerce uyumuş. sonra zorla uyandığımda ayaklarım uyuşmuş deyip durdu :)

lale dedi ki...

gizem o zaman da patron seni uyandırıp eve yollar daha rahat uyu diye.. eğer işinden vazgeçtiysen yap derim ben :)

hoş bi defasında be bütün gün toplantı odasının koltuğunda uyumuştum, hastaydım ama ondan :)