21 Eki 2008

Acıkmış Erkek Modelleri

Eniştem eve gelmeden yaklaşık yarım saat evvel ablamın telefonunu bir çaldırır, bu 'eve geliyorum yemeği ve sofrayı hazırla' demek. Bu huyuna uyuz oluyorum, hoş adamın hangi huyuna uyuz olmuyorum ki? Beni ve eniştemi tanıyanlar şimdi okurken gülmüştür kesin..

Ablamın arkadaşı olan Gül abla'nın kocası ise eve gelmeden üç-beş dakika evvel çaldırıyormuş sofrayı hazırlasın diye. Ayol kadın güdümlü roket mi hemen sofra kuracak? Cins!

Eşimin teyzesinin kocası ise en fenası, gelmeden biraz evvel arıyormuş, ama eve adımını attığında çorbası sıcak bir halde tabağında olucakmış. Bu kural bozulamazmış...

Iyyy, hepinize sinir oldum, ne biçimsiniz ya! Bunu isteyen kadar yapanda da kabahat var..

Ben çok şanslıyım, benim kocam eve gelir çoğunlukla da yarım saat kadar yemek ve sofrayı bekler. Gıcıkı da çıkmaz, uyumlu bir insan..
Hoş ben de bu üstteki hatunlar gibi kul köle olsam kim bilir neler ister, baştan mesajları doğru vermek lazım....

8 yorum:

a. gizem dedi ki...

dimiii ya... bence de mesajları doğru vermek gerekli...
eee benim sevgilim de acıkınca telefonda bile konuşamıyoooo :)))
bişi soruyosun mutsuz mutsuz cevaplar veriyorrr
anlıyorum hemen, senin karnın mı acıktı? cevap %99 evet! :))) tamam sen karnını doyur öyle konusalım!

son bi senedir ayrı şehirlerdeyiz ya... bakalım aynı evde yaşayınca neler yapcakkkk? o yuzden haklısın lalecimmm mesajları doğru vermek lazımmm :)))

uyuz cadı dedi ki...

eğer o açken sinirli oluyosa sende yorgunken sinirli numarası yap. akşam işten gelince yemeği o hazırlasın :)

a. gizem dedi ki...

:)))))) evet süper fikirrr ...
ama benimkine can kurban laleee , çaktırmıyo ama bir gurme, yemek kitapları alıyooo, yapıyooo, herşeyi de pek bi lezzetli yapıooo...
ben de evde kimse yoksa aç gezenlerdenim. Annemler tatile gitmişti pilavı ısıtmaya üşendiğimden yemiyordum.. Ahhh ahhh nerde o günler
şimdi bankam öğle yemeklerinde deliler gibiiii lezzetli 5 çeşit yemekle beni de kilolandırmayı başardı...Ahhh ahhh

Adsız dedi ki...

way way way!!! ne adamlar varmis da haberimiz yokmus oyle cins huylu bakimmm; ben de bazen benim cilgin Irlandali kocamin yemek huylarina uyuz oluyordum da, utandim simdi. Gerci o da aciktiginda "Pokemon" oluyor kan sekeri dustugunden dolayi, orasi da ayri hikaye. Genelde ac oldugumu hissettigim zamanlar her zaman bi "B planim" elimin altinda; hemen onune istah acici bi cips ya da ufak bi ekmek arasi peynir tomates ya da tost tadinda birseyler koyuyorum, susuyor ;-) Hatta bi kere kendisini yesil elma ile kandirmisligim var :op

Ama gel gelelim ki bi aralar beni cildirtan bi huyu vardi, nihayet birakti simdi; mutfakta yaptigim herseye kaynana gibi karisiyordu wallaha, yok efendim boyle, soyle diye, bi de her konuda konferans uzunlugunda konusuyordu. Bi de bu yetmiyormus gibi supermarket alisverisinden dondukten sonra yiyecekleri buzdolabina dogru bi bicimde yerlestirmis miyim diye kontrol ediyordu; bu arada esim mikrobiyoloji bolumu mezunu, o yuzden herseyin "Discovery Channel" ya da "National Geographic" kanallarinda oldugu gibi bilimsel bi aciklamasi var yani...Dinlemekten hipnoz olursunuz, abartmiyorum resmen!!!!! Birgun dayanamadim bu sefer ben "Pokemon" oldum; "Adami hasta etme, benim yaptigim ise de guvenmiyorsan, al, buyur mutfak senin, tepe tepe kullan, herseyi sen yap" deyip ciktim isin icinden. Uzerine de birkac saat "Drama Kralicesi" olup surat asip car car soylendim...Butun bunlarin sonunda hersey tatliya baglandi ya , bu olay sirasindaki diyaloglarimiz baska bir yazi konusu olur wallaha...O gun bugundur hic karismiyor bana, beni kendi halime birakti, o da, ben de cok memnunuz. Hatta bazen mutfakta beraber yemek pisiriyoruz ki bu isten baya bi keyif almaya basladim; yorucu bi is gunu sonrasi sohbet etmek ve kari-koca arasindaki romantizmi yasatmak icin ideal bir aktivite, tavsiye ederim. O sebzeleri, soganlari dograrken cenelerimiz dusuyor resmen. Ay bana ne olmus oyle yahu; yaz yaz bitmiyor wallaha!? Biri beni sustursun lutfen!? Muhahahaaa...

pire xxx

uyuz cadı dedi ki...

gizemcim seninkine can yine kurban olsun, bi gurme olsun ama bak anacım gurmelerle de aşağıda gülnurun yprumundaki sorunlar yaşanıyo :)
ay ne gıcığım dimi? benim eşim de yemek yapıyo hemde benden lezzetli. hem gurme hem de mutfakta etkisiz eleman diyebiliriz, hiçbi şeye karışmaz. sende o hem yemek yaptır hemde karıştırtma, en süper erkek modeli :)

bu arada bende senin gibi üşengeçlikten günlerce aç kalabilen cinstenim, ama şimdi biraz biraz yapıyorum ölmemek adına..

uyuz cadı dedi ki...

hah gülnur, amma güldürdün beni yaw :)))
delisin sen, kocan da senden beter deli. benim eniştem de aynı model, her halta karışsın, hatta bi yazıda az yazmıştım galiba. yemeğe koyulan baharata karışıyo, hadi seninki nat. geo. gibi açıklayabiliyo ok, ama bizimkine noluyo? adam halkla ilişkiler mezunu, ne alaka?
pat'te çok komik, sende :)))

Adsız dedi ki...

wallaha bilmiyorum lale'cim; ikimiz de birbirimizden deliyiz galiba :-)

pire xxx

uyuz cadı dedi ki...

ben biliyorum, öylesiniz :))