19 Eki 2008

Anlamsız Olan Dün ve Çok Yorucu Olan Bugünün Özeti

Benim vertigom var, bloğumda daha evvel bundan hiç bahsetmemiştim.
O da ne olaki derseniz, kısa bir özeti işte burada var .

Bu hastalıkla tanışıklığım iki kış evveline dayanıyor, daha evvel hiç duymamıştım. Başım dönmeye bir başladı, teee bir ay sonra durdu. Bu sürede ne mi yaptım, hep uzandım yattım.. Ne olduğunu bile bilmedeen bir ay boyunca hep yatmak iğrenç birşeydi.
Şimdi ataklarım daha azaldı, ama zaman zaman sinirlendiğimde, üzüldüğümde, mevsim geçişlerinde yine başlıyor. Bundan neden bahsediyorum, çünkü bir haftadır yine fıldır fıldır dönüyorum. Ev meselesi yüzünden hem gezdim, çok yoruldum, ve çok stresliyim.
Koskoca bir haftasonundan sonra elimde yine tutmayı çok istediğim ama tutamadığım bir ev, başka tutmayı istemediğim ama çok sıkıldığı için artık bunu tutalım diye tutturan bir eş var..
Bugün stresim ve sinirim tavan yaptı. Üstelik akşamım da 'yine' çok hareketli geçti, eşimin kardeşi sağolsun.. Başım kazan gibi, ağarıyor ayrıca da dönüyor.

Dün bütün günüm aptal emlakçılarla geçti. Birine ben girmedim, eşim gitti. Döndüğündeyse yanında sarhoş ve buram buram içki kokan bir ayı vardı. Arabaya arkaya oturdu, elinde sigara.. Eşim 'söndürür müsünüz eşim kullanmıyor' dedi, 'söndürdüm kafasını da koparttım anadın mııı' gibi garip bir karşılık verdi.. Sonra aada bir konuşmanın içinde küfür de edince içki ve sigara kokan ağzıyla birlikte bir sonraki sokakta attık arabadan.

Öğleden sonramızı ise bütçemizin 300-400 ytl üstündeki tam 4 eve bakarak geçirdik! Evin pahalı olduğunu neden geldiğimizi sorduğumda emlakçı olacak üçkağıtçı bana 'biraz fedakarlık yapar tutarsınız' dedi, dalacakken yine sakinleştirildim, artık niyeyse! Hep sus hep sus nereye kadar ve neden?! Bu konuyu hiç açmayayım en iyisi...

Gün akşam oldu zaten, bugün de benim için bir şehir efsanesine dönen evi görmeye gittik, iğrençti. Sonra baktığımız bir dairede beagle vardı, kucağımda koskoca köpek evi dolaştım ve şu an ne gördüğümü hiç hatırlamıyorum. Kendimden o kadar geçmişim ki, kaldığımız süre boyunca ev sahibiyle daire değil köpek hakkında konuştum.. Yok tuvaletini nasıl alıştırır, yok koltukları neden kemirir gibi. Çıkarken de peşime takıldı, sevmekten öldürüyordum neredeyse..

Amaaa değişik ve iyi birşey de oldu, dün bir kedim daha olduuu! Annesi chinchilla babası iran, pek bir küçümen pek bir minnoş.. Benim kızım da biraz kıskandı mı nedir, etrafımızda dolaşıp ters bakışlar atıyor.. Eğer birkaç güne kadrar alışmazsa yeniye yol görünür, kızışımı üzemem.
Şimdiden küçümeni eşimin kedisi ilan ettim, hem Bal ona hiç yüz vermiyor benim kedim modunda olduğundan, hem de kızım fazla kıskanmasın diye.. Ama nedense minnoşu yıkayan, yediren ve üşümesin diye koynunda uyutan benim, artık nasıl babalıksa bu anlamadım..

Yarın yine ev bakacağım, ama eşim işte olacağından bu defa tek başıma.. Daha rahat olacağını düşünüyorum, en azından istediğimi tersleme şansım olacak..

Haydi bakalım, hayırlısı..

7 yorum:

Emin'in Annesi dedi ki...

Huysuzcuğum öncelikle geçmiş olsun.
Ayrıca huysuzlanmakta çok haklısın.Gerçekten insan oturacağı evin içine sinmesini istiyor.Ve emlakçı tayfaısylada uğraşmak laf yetiştirmek gerçekten zor.Hele ev sahipleriyle hepten zor.Allah yardımcın olsun.Emlakçları pek sevmem.Bence yinede sen tek başına gitme ev bakmaya.Yanına rahat kavga etmene izin verecek bir arkadaşını felan al.Sana kolay gelsin canım.Huysuzluğa devam.:)

a. gizem dedi ki...

kolay gelsin ya şu ev mevzuları lalecim...
yeni kedi miii? yavruu muuuu?
sevimli miiiii?
biz de fotoğraf isteriz, lütffffenn :)

a. gizem dedi ki...

bu arada, hastalığın için de çok geçmiş olsun lalecim yaw, yalnız kendini çok yormamaya çalış lütfen tamam mı şekercim ?

uyuz cadı dedi ki...

çok teşekkür ederim eminin annesi.
bugün bakıcam tekrardan bikaç yere.. of çok sıkıldım!

uyuz cadı dedi ki...

gizemcim çok sağol, sizler de dikkat edin kendinize..
evet kedi yavru, hem de çok ufak. iki numaraymış o yüzden pek küçümen hatta annesi de öyleydi. ama şimdiden kalıcı olacağına garabti veremiyorum, Bal' a bağlı..
fotosunu koyarım ama bugün :)

İLKAY dedi ki...

Valla kolay gelsin zor mevzular. Ama büyük bir merak içinde bekliyorum, birgün çook beğendiğin birevi, evin sahibi, emlakçı ve bütün koşullar uygun olupda hayırlısıyla tutabilecekmisin. Sürükleyici bir hikaye gibi sıkısıkıya takip ediyorum seni.
Çook kolay gelsin sana:)

uyuz cadı dedi ki...

hahaha hiç güleceğim yoktu, çok yaşa e mi?
hikaye haline geldi yani benim bu mevzu, bak bu tarafından hiç düşünmemiştim..
çok komik, ben de bekliyorum bakalım nolucak..