18 Eki 2008

Bayan Konu

Kendimi, çevremdekileri ve bloğumun okuyucularını şu ev meselemle baydığımın farkındayım, ama azıcık kahrımı çekiverin ne var? Şu teyzeler gibi...

Birşey gözüme çarpıyor, insanlarımız neden evlerinin fotoğrafı çekilirken azıcık çeki düzen vermezler? O kadar dağınık ve pisler ki, ıyy..

Bir de maviyi ulusal rengimiz olarak ilan ediyorum! Her evde en az bir tane mavi alan var, ona da ıyy..

İkea' yı da ulusal alışveriş mekanı seçtim, hangi eve baksam az çok birşeyler çıkıyor.. Ona nedense ıyy diyesim gelmedi, çok severim kendisini..

2 yorum:

Emin'in Annesi dedi ki...

Merhaba bloğunuza yeni abone oldum:)sıkmayın canınızı zevkle okuyoruz.sevgiler.
İçimden geçenler 'Ayy şimdi banada uyuz olmuşmudur acaba?'

uyuz cadı dedi ki...

teşekkür ederim, hoşgeldiniz. zevkle okuduğunuza sevindim ama biraz da şaşırdım. şu son zamanlarda ev konusunu fazla yazar oldum..
size uyuz olmadım canım, o kadar ilerlemedi hastalık :)